Hee Gijs waar blijven de foto`s????
was gister pas errug laat op het veld vanwege het werk (+/- kwart over 7) en daar stond een trappelende Gijs al te wachten op zijn droppiloot (me :roll: ).
Allereerst moest er even gekeken worden of de 20cc 2-takt OS die hij nu op de para Big Lift gemonteerd had wel voldoende power zou hebben maar dat was na 1 start wel duidelijk (die 25cc Moki liep steeds warm omdat de reso die erop zat veelste klein is schijnbaar :roll: ).
Kist gaat hierbij zonder pop bijna recht omhoog.
Dus landen de nieuwe licht parapop eronder en gaan.
Kijk nun wordt het pas wat, lekker hoog afgezte en Gijs aan de paraknuppels, die sprong verliep vlekkeloos.
Met een beetje geluk zijn er mooie foto`s van gemaakt met de kist er vlakbij in duikvlucht en/of spin
Landen en de andere zwaardere pop eronder, dat merkte je wel iets maar ging ook goed, alleen was de vouwer niet secuur genoeg geweest en zat er 1 lijn oid verdraaid dus die kwam licht tollend naar beneden.
En zo hebben we de avond vol gemaakt, heb geloof ik iets van 8 of 9 paradrop runs gemaakt en 1 keer zelf gesprongen.
En ik moet zeggen da`s best leuk
De laatste was echt tegen donker aan, de kist was amper meer te zien op hoogte.
Hier gaan we lekker mee klooien

En voor Gijs maar goed dat ik vliegen zo leuk vindt want ik zal ze waarschijnlijk nog vaak mogen afzetten