Hmm vandaag even een lijstje gemaakt van de kosten. En ik kom uit op minimaal 675 euro. De grote kosten posten zijn: Accu's 240 euro, kruiskoppelingen 100 euro nieuwe speedcontroller 100dollar. In de 675 euro zit nog _geen_ materiaal kosten, van het aluminium het laten snijden daarvan enzovoorts. En dan heb nog niet eens een fatsoenlijke motor.
Mijn bedoeling is eigenlijk om 400 euro of minder uit tekomen, zonder bewerkingskosten. Ik heb dus nog een flinke taak.
Ideeen: A123's vervangen voor Lipo's. een 5S 5000mAh pak voor 130 dollar. Scheelt 140 euro. Andere motor, deze is 10 dollar duurder, een buitenloper, maar dan kan ik mijn "oude" speedcontroller gebruiken wat ruim 100 dollar bespaart. Voor de kruiskoppelingen moet ik nog goed gaan nadenken hoe ik dat evt kan vervangen.
Het "nieuwe" beleid scheelt al ruim 219 euro. Dus nog minimaal 50 euro te gaan, zonder dat het echt tenkoste gaat van de power. De motor keuze zou dan TGY AerodriveXp SK Series 50-65 270Kv / 2100W worden.
Laag Kv, wat in principe wel goed uitkomt. Mijn aandrijf lijn zal het met gemak aankunnen.
Moeilijk moeilijk moeilijk, keuzes keuzes keuzes
Dus als jullie evt ideeen/suggesties hebben melden