Zelfbouw Turbine Fiets

Valt wel mee :) Anders zouden die vliegtuigen ook meteen verbranden met zo'n motor ingebouwd ;) Lucht koelt goed hoor :)

Volgens mij kan je beter geen bonen eten voor je gaat fietsen :lol:

Jaja toch wel hoor. Ik zie het al staan.........De eerste turbinefiets met volwaardige afterburner :lol:

Stevo

Doe dan geen rok aan want dan is het een versnipperaarfiets 8O :lol: :lol:

@ Bertus

hahahaha Nu, ik vertoon af en toe wel eens afwijkend gedrag maare een rok ???? NO WAY Bij mij thuis draagt mijn vrouw de rok (letterlijk en figuurlijk :wink: )

Stevo

Ik bedoel een vrouwen turbine fiets :lol: :lol:
Een sparta met heb je toch ook in 2 uitvoeringen?
Het lijkt mij wel gaaf met z'n tweeen over de hei te scheuren :lol: :lol:

Smiley (h) zei:
misschien ligt het hier aan mij, maar een versnelling is is anders dan een vertraging
Het ligt aan jou, want er is geen verschil...
Smiley (h) zei:
want jullie beweren nu dat een versnelling het zelfde is als een vertraging.
En dat is inderdaad het geval, alleen wijst de vector 180 graden de andere kant op....

De mensen verzinnen de gekste dingen.
Op de AMT site zie je een man op roller skates staan. Hij heeft nog iets geks in petto voor in de toekomst. Normaal als je met skies op de berg staat ga je de berg af. Deze man wil als eerste man ter wereld de berg op skien.

De fiets gaat trouwens 80 kilometer per uur. Je moet alleen niet vragen hoelang hij nodig heeft om dit te halen. Kan wel even duren.

groeten Paul

Ik denk dat ze daar dan wel gelijk op hebben gerekent, maar je kent het verhaal: als er een steentje ligt... :wink:

ik heb al een keer 65km/h gefietst. dat is leuk, maar het geeft zo'n raar bijgevoel. met die snelheid voelt alles zo licht en onhandelbaar. Dus 236 km/h is gewoon levensgevaarlijk.

het frame van zo'n fiets lijkt bijna op dat van een motorfiets... ander verhaal dus....
zou hij oorstopjes hebben gebruikt??? :-)

Back