zelfgemaakte rc neon ledverlichting

Nee, ik heb maar één account. Zoiezo woon ik in Gouda. Waarom zou ik 2 accounts willen hebben? Als ik mijn gelijk zou willen behalen zou ik dat toch gezegd hebben? En ik ben ook heel blij met de tips, want daar leer ik ook weer van hé!

kan toch zijn dat hij toevallig ook telfort heeft? dat account is niet van mij! ik heb de regels toch gelezen? ik vind wel dat die tricopter een bericht op het verkeerde moment en op de verkeerde thread heeft geplaatst, maar geef me 3 goede redenen waarom ik een extra account zou maken, die gast weet waarschijnlijk niet eens mijn geboortedatum!
@tricopter, zou je alsjeblieft even iets anders doen zodat deze mensen kunnen zien dat ik jou niet ben? weet ik veel, gewoon info posten of zo

@Rens, kan natuurlijk zo zijn man.
Was een grapje, toevallig kan natuurlijk, maar wel heel toevallig. ;)

Het zou niet de eerste keer zijn dus vandaar.

nee, oke
ik vind dit forum namelijk echt heel fijn, en het heeft me op heel veel aspecten geholpen, dus ik zou echt niet willen dat mijn account werd verwijderd. sorry trouwens voor mijn misschien aggresieve of aanvallende berichten, ik weet niet hoe ik me goed moet uiten op een forum.

rens

Opscheppen met "skils" die je niet echt laat zien tegenover mensen die wel die skils hebben is niet handig. Laat dat een leermoment zijn.

Maar ontopic!

Even over hoe te uiten op een forum, gewoon als jezelf!
Alleen wel een beetje netjes qua taalgebruik blijven.

Ik zou het je op mijn 13e niet nagedaan hebben hoor!
En al is het wat een zooitje, als jij en je broertje er blij mee zijn is het goed!
Tips voor de volgende keer, is misschien wat krimpkous of electrotape gebruiken.
Dat is bij de electronica onderdelen winkels te vinden.
En een LED strip had misschien ook gekund.

Ik denk dat je de LED's iets verder naar buiten moet zetten. Of zelfs tegen de zijkant van het chassis aanplakken. Hierdoor krijg je het neon effect op de grond en zie je door de ramen de buizen minder makkelijk zitten.

Daarom zouden flexibele ledstrips handiger zijn, deze zijn vaak ook makkelijk in te korten in stukjes van bv 5cm lengte
aan de andere kant zijn de ledstripsets van IKEA wel lekker goedkoop en regelbaar in kleur
het begin is er en verdere verbeteringen komen dan van zelf waardoor je weer meer (waardevolle) ervaring op doe voor een eventuele volgende keer

Tip voor de meeste lezers: tel eerst tot tien voordat je een reactie plaats, niet iedereen is even goed en/of handig in alles (ook ik niet)

Back