Zender Graupner 47G Heli gebruiken als vliegtuigzender?

ik vlieg heeeeeeeel vaak met een sim en ik vind het ook heeeel leuk
Op sims lijkt vooral starten en landen heel makkelijk, dat is het niet.

Al ben je (nog?) geen lid van een club, je kunt rondkijken wat er zoal (nog niet) mogelijk is, je kunt/mag/moet vragen stellen (niet bij het hek blijven hangen tot iemand je aanspreekt, leden kunnen niet aan je neus zien dat je wilt gaan vliegen). Misschien een proefvluchtje maken?

Met uitgebreide zoekfunctie (rechtermuisklik op de gewone zoekfunctie,openen in nieuw venster) zoeken binnen titel op arnhem OR rheden OR duiven OR huissen OR bemmel OR zevenaar ... binnen verenigingen en modelvliegen subforum (tegelijk selecteren door <ctrl> toets in te houden). Er zijn er meer dan onderstaande vier:
</ctrl>
<ctrl>
Discussies
</ctrl>
<ctrl>
Twee elkaar overlappende en aanvullende overzichten van clubs in NL:
</ctrl>

Laatst bewerkt door een moderator:
Laat maar,

heb 'm aangeboden om eventueel lid te worden bij ons: de brik , én aangeboden om 'm een keer mee te nemen om bij ons op de vliegbasis te komen kijken (ik woon ook in Westervoort....) daar moest 'ie "nog even over nadenken" !!

prima hoor, dan niet. We hebben nog genoeg potentiële leden die daar geen milliseconde over na hoeven te denken,

gr.

Frank

Laat maar,

heb 'm aangeboden om eventueel lid te worden bij ons: de brik , én aangeboden om 'm een keer mee te nemen om bij ons op de vliegbasis te komen kijken (ik woon ook in Westervoort....) daar moest 'ie "nog even over nadenken" !!

prima hoor, dan niet. We hebben nog genoeg potentiële leden die daar geen milliseconde over na hoeven te denken,

gr.

Frank

Whahahaha......lutser.
Sorry, maar krijg je de kans om te horen, zien, voelen en proeven en dan pak je hem niet.
Dan hoor je inderdaad bij de Intertoys thuis.

Maar om heel eerlijk te zijn vraag ik me bij zulke antwoorden overigens ook af of zo'n persoon wel daadwerkelijk 21 jaar oud is?
ik vlieg heeeeeeeel vaak met een sim en ik vind het ook heeeel leuk

Of niet weet wat "Dat zal de wereld niet kosten" betekent:
ok ik snap het niet dat zal de wereld niet kosten

Maar goed, let it be. Better luck next time.
Hoewel heel simpel blijft het altijd gevaarlijk om andere mensen te beoordelen vanachter een toetsenbord.

Als je nou eerst eens met al die adviezen die je hebt gekregen wat gaat doen ipv doelloos door te zetten en pb's gaat lopen versturen terwijl je blijkbaar nog lang niet toe bent om uberhaupt een Katana te bouwen laat staan te vliegen je wijst aanbiedingen af van piloten die je een keer mee willen nemen naar een vliegclub, wilt voor een dubbeltje op de eerste rang. Ik zou zeggen kom terug als je €200,- of meer bij elkaar hebt en ga dan naar een club en laat je adviseren over een aan te schaffen model.

Je opent telkens draadjes terwijl alle antwoorden hier op het forum te vinden zijn je mag dan 12 jaar zijn maar met deze instelling kom je er niet en bij deze ben je bij mij in ieder geval gekwalificeerd voor de negeerlijst!!

Ik wil wel bij een club maar dat kan pas als ik de kranten ga lopen en ik heb niks gezecht dat ik NIET mee wil om een keer te kijken. Dus ik wil niet zulke reackties

Ik wil wel bij een club maar dat kan pas als ik de kranten ga lopen en ik heb niks gezecht dat ik NIET mee wil om een keer te kijken. Dus ik wil niet zulke reackties

Als ik geweten had dat je 12 jaar was had ik je heel andere dingen over onze club verteld, bijvoorbeeld dat lidmaatschap geld voor jeugdleden veel lager is, en dat we kunnen lessen met clubkisten (brandstof) en clubzenders zodat je niet gelijk een diepte investering hoeft te doen ;)

Frank

ik ben 12 ik ben het aan het veranderen
Ik kreeg al zo'n vermoeden dat je geen 21 bent. Het lijkt me verstandig dat je je leeftijd wijzigt in je profiel (onder gebruikersinstellingen), dan krijg je antwoorden die zinvol zijn voor iemand van jouw leeftijd (kennis, geld, vervoer, natuurkunde ...) en kunnen we maatwerk leveren. Nu dachten veel mensen, ik ook, wat doet die kerel moeilijk.

Kun je vinden op hun site
www.mvcdebrik.nl, Deelen

Ga in ieder geval een keer met Frank mee en je zult mooie dingen zien, en je zult zien wat zoal wel en niet kan.

@Frank
Merkwaardig om een vliegclub baksteen te noemen :mrgreen: Lijkt me allesbehalve goede reclame ;)

Jeugdleden Eur 20,-/KNVvL bjdrage Eur. 20.25

Maar overleg eerst maar eens met je ouder(s) en kom een keertje kijken: zo geregeld hoor!

(zie: nu we je leeftijd weten gaat het ineens een stuk soepeler of niet ;)

gr.

Frank

ja ik zal even overleggen met me ma en pa dan vraag ik wel of ze me een keertje willen brengen

Wie weet vindt je vader het ook wel leuk en wil hij dit wel samen met zijn zoon uitoefenen.
Dan ben jij gelijk geholpen qua vervoer, knutselen en budget.

mijn echte pa woont hier een half uur van af

Ik wil het graag op modelvliegen houden en er geen editie van de Privé van maken maar je kan zelf het beste inschatten wie wat wil doen.
En wellicht wil je niet echte pa ook wel iets ondernemen?

Maar geen reactie hierop graag, zoals gezegd kan je dit allemaal zelf het beste inschatten.

Merkwaardig om een vliegclub baksteen te noemen :mrgreen: Lijkt me allesbehalve goede reclame ;)

Ach, ik geloof dat ooit de vereniging van verkeersvliegers (of hoe die club ook maar moge heten) als voorzitter ene heer Benno Baksteen gehad heeft....

Groet, Bert

Back