Zender jamara compa x4

• Topicstarter Topicstarter juul kabbas
  • Startdatum Startdatum
Jammer maar zoals ik in de specs kan lezen zit er geen mixer in, en die heb je wel nodig voor dat autovliegboottuig.

Weet ik, kheb me dan ook een v-tail mix cable van protech bij gekocht.
De prijs op die site is da 190€??? Ik snap die afkorting i.v.m. de prijs niet.

Zender/ontvanger is erg basic, maar verder wel in orde. Een leerling had die zender.
Ontvangertje is erg licht en dat is mooi meegenomen.

Dus het is waarschijnlijk geen miskoop geweest alle... :D

Ik heb ook z'n zender maar nu begint hij te piepen.? Kan iemand mij vertellen wat dit nu is. Kan de handleiding niet vinden.

Verder reageert hij prima en alle funties ook.

Wie kan mij helpen.

Misschien iemand voor mij de oplossing. Want dat gepiep wordt is gek van.

Grootste nadeel van die Jamara Compa X2 en X4 is dat het geen PPM zenders zijn, maar volgens een soort "chineesjes" PCM uitzenden ..... nadeel is dat alleen de bijbehorende ontvangertjes samen met dit zendertje werken ..... (veel lowcost "chineesjes" werken overigens ook met dit protocol .... maar of ze ook onderling uitwisselbaar zijn ???? de basis chipjes zullen wel gelijk zijn, maar timing kan wel variëren )

Chineesje of niet heeft misschien iemand antwoordt op dat gepiep?

Gizmo zei:
Chineesje of niet heeft misschien iemand antwoordt op dat gepiep?

Je accu's zijn leeg! :D Ik heb die zender ook gehad en was er snel klaar mee! Ik had tot twee keer toe dat de zender niet normaal werkt door of een kapotte ontvanger of een stukke potmeter in de zender. Toen heb ik netjes mijn geld terug gekregen en hebben ze bij quartel bekend :banana: Dat de zender niet deugde. Hij zei tegen mij: Voor een duppie kan je geen rolls roys verwachten :? Toen heb ik een cockpit gekocht en die werkt wel! piept ook als de accu leeg is :wink:

Ok dank je wel. Ik zat er ook al aan te denken dat het de accu zou kunnen zijn. Zal hem meteen effe opladen.

Back