Zender merk afhangkelijk sub forum.

Discussie in 'Model elektronica' gestart door rotormania, 21 jun 2019.

  1. rotormania

    rotormania

    Lid geworden:
    18 jun 2008
    Berichten:
    257
    Locatie:
    roterdam
    Na de in overvloed zijnde smart of computer gestuurde zenders mis ik hier voor een sub forum.
    hiermee beoog ik de doelstelling om een merk en type vraag en antwoord naslag te creëren.
    Laatst was er op de vereniging was iemand op de vereniging met een nieuwe set bezig om een tweede ontvanger te binden aan een model snel zaten een man of 5 te proberen en op joetjoep een en ander gezocht.
    Vaak is het met deze smart zenders miljoen mogelijk heden en een handleiding van een paar pagina's.
    Begrijpelijk want een RTFM (read the fucking manual)laten drukken ter grote van een telefoon boek kost een hoop geld.
    Bijvoorbeeld ik heb een Graupner MZ32 miljoen mogelijkheden en een manual van 2x64 pag's.
    Kijk ik op GH Lounge de vraagbaak voor alle Graupner producten zie ik vaak een probleem met mijn type zender en dan komen er wel tig oplossingen met het zelfde eind resultaat.
    Kom daar ook nog de taal barrière bij is het misschien slim om ook in Hollands iemand te ondersteunen
    Dus met de komst van deze smart zenders van wat voor een merk ook zien we door het bos de bomen niet meer.
    Oud Hollands gezegde "Alleen weet je een beetje met z'n allen een hele hoop."
    gr Martin
     

Deel Deze Pagina