Je zit hoop ik toch niet ergens in een storm of zo met woelige baren...??

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Je zit hoop ik toch niet ergens in een storm of zo met woelige baren...??
Volgens mij moet je die link zo aan kunnen klikken? Die zou gewoon voor iedereen zichtbaar moeten zijn?ik gebruik geen Facebook, dus kan ik de foto niet bekijken.
Nee... is gewoon een tweekanaals uitbreidingsmodule, een proportioneel kanaal en een 3-standen kanaal.Zit zelfs een heli mix op !
En op miraculeuze de documentatie boven water van de stuurmotoren, en natuurlijk van Hub Kleikamp uit Sittard! Ben zal er van smullen!:Eindtverslag met dt over de Argus10. Dan zijn jullie voorlopig van me af, of ook niet. Wie weet.
Een nieuw gaatje in het rode schijfje geboord, haaks op het defecte, en er 2mm ingetapt. Werkt goed genoeg voor nu.
Bekijk bijlage 572881
en als een uurwerkje alles gesmeerd. De zender getuned op het tongenrelais, en met een beetje hulp en schoonmaken van de contacten van de Medco stuurt alles. Soms even haperend, maar wat verwacht je na decennia stilstaan.
Mooi om te bekijken, te demonstreren en ervan te genieten, maar zover ik dat kan beoordelen, te fragiel om de lucht in te sturen.
Aan eenieder dank voor het meedenken, goede raad, en advies. Zonder jullie was het niet gelukt.
Heb zelf vroeger ook de REMCON quantum 6 gehad functioneerde voor die tijd goed, behalve de de storing die ik af en toe had van CB,Zijn deze zenders zelfbouw ? Ontvanger en servo's waarschijnlijk wel , Elektronica 2000 , daar heb ik nog een grotendeels ongebouwde set van liggen .
Bekijk bijlage 208237
Bekijk bijlage 208238
Groeten Jef
Die bestaat niet meer.is het nog wel nodig om een zender aan te melden bij de Radio Controle dienst?