Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
De ontvanger voor een DLG moet natuurlijk zo klein mogelijk zijn en voor 35 MHz is dat wel voor handen, maar voor de 2,4 GHz lijken het wel aardige bakbeesten.
Dit zou een punt kunnen zijn om te kiezen voor 35 MHz? liever niet natuurlijk.
Voor het vliegtuig zit ik te denken aan de Twister van Alex Hoekstra.
Volgens diverse reacties is dit een van de betere modellen.
Mijn huidige 35 Mhz ontvanger (Graupner SMC 16SCAN) is groter dan de meeste 2.4 Ghz ontvangers. Ik zou zeker voor 2.4 Ghz gaan, vraag is alleen welk systeem. Futaba FASST zeker het overwegen waard (Loet vliegt hiermee).
Lijkt me een zeer goede keuze. Ik heb er zelf ook een paar. Ik moet er nog mee leren vliegen maar de eerste indrukken zijn erg positief.
Wat vinden jullie van de Blaster dan? of Blaster2?
Daar lees ik toch ook wel goede berichten over?!!
Loet,
Je hebt eigen kisten (zelf ontworpen, zelf gebouwd) of andere kisten?
Misschien nog een model liggen die je niet of minder gebruikt en waar je wel van af wil?
@Bas en Loet
Ik ga voor de zender dan toch voor de 2,4GHz. Dat zou ik kiezen voor een Futaba FF10 10 kanaals, een Graupner MX16 IFS 8 kanaals of een Multiplex Royal Pro 9 kanaals, Tips?
Als je een beetje rondkijkt naar goede 2e hands kisten ben je vaak meer kwijt dan de http://www.modelbouwforum.nl/forums/hlg-dlg/85585-pulsar-dlg-uit-polen.html voor € 202,-Loet, Misschien nog een model liggen die je niet of minder gebruikt en waar je wel van af wilt?
Die heb ik ook gehadIk heb een Blaster2 gehad. <....> Robuust <....> Het was voor mij de prettigste kist om te vliegen tot nu toe.
@Fotor
Fijne kist om mee te vliegen, te zwaar ook volgens Loet en volgens jou gooi je er dus ook minder hoog mee?
Alternatief? Simply Cool of Spinnin Birdy?