zender

Nou Circus raakt duidelijk je gevoelige snaar......
Je verwacht wel wel dat die "jochie's" voor jou op zoek gaan naar een zender, die aan je wensen voldoet (zonder dat je de wensen duidelijk maakt)

En iedereen kan zien wat voor berichten je post, ook in andere topics.....En dan is de conlusie zoals Circus maakt snel getrokken.

Ik zou een beetje gas terug nemen Rob1, we willen best helpen maar het is 2 richtingsverkeer.

Bolle

och och gaan we bijdehand doen jochie

Nog mooier, dit "jochie" is toevallig toch echt een volwassen vent van 2 meter dus hou alsjeblieft je waffel kleuter. Dat JIJ de intelligentie niet kan voortbrengen om zelf wat uit te zoeken, en daarom alles voorgekauwt op je bord verwacht maakt jou toch meer het "jochie".

GAS TERUG NEMEN DOE IK VOOR NIEMAND, IK STEL EE NVRAAG ENALS IK ZULKEANTWOORDEN KRIJG VINDT IK DAT ZIELIG. iK ZOEK HET ZELF WEL UIT BEDAMKT JOCHIE

Ok spelwonder prettige avond. Je zult wel even bezig zijn met "zoeken". Antwoorden zoals eerder kun je verwachten als je zelf te lui bent om ergens ook maar een minuut tijd in te steken.

Hehe, eindelijk hebben wij onze zin.......Zelf uitzoeken is de beste leermethode, dan leer je namelijk iets en van kopieeren leer je niets.
Blijkbaar ben je nogal een verhit (oud, gezien het gejochie) persoon, CabsLock aan en schreeuwen.

Alle winkels zijn dicht, je kunt dus geen zender kopen op het moment. Neem je tijd en ga op zoektocht. Geloof me, de voldoening is groter als je zelf je zoektocht ondergaat.

Bolle

ps zulke antwoorden, volgens mij zijn er best al wat nuttige tips gegeven. En heb je ook al wat zinnige antwoorden gekregen.
Maar als het dan even gaat over iets (kristallen, synth) waar je niets van snapt begin je te mopperen. Als je eens uitzoekt wat kristallen, synth en 2.4gh zijn dan leer je er misschien iets van, wat zinvol is in je zoektocht.

Hahaha, ik voel een Ban aankomen Rob1. Dit soort gedrag voegt niets toe aan dit forum.
En als je genoeg geld hebt, ga lekker naar een RCwinkel en laat je voorlichten en wat verschrikkelijk duurs aannaaien.

Bolle

(alles is tekoop, hahahaha en in je zoektocht vond je Carson....)

dat kot omdat ik net ben begonnen met deze hobby,vandaar de carson en ja geld is geen probleem. doei en ga lekker werken. hahahaahahahah niets voor mij

Hahahaha, ik ben aan het werk.......

Bolle

ps Kijk wat je bereikt in 3 uur met 1 topic, conclusie helemaal niets....Misschien iets geduldiger zijn, dan doe je ook geen slechte aankopen....

Ach laat dat 12 jarig anoniem schreeuwend mannetje maar met rust. Je kunt net zo goed tegen een baksteen lullen, die luistert ook niet, en is net zo slim;)

rob1, je bent een irritant ventje

1. je bied 150 euro voor 2 zenders waarvan 1 zender alleen al 350 euro kost (zegt al veel)
2. je spelt lijden met lange ij terwijl je leiden bedoelde, je kan dus met moeite spellen.
3. je bent opdringerig én onbeleefd en als iemand je er op wijst, dan reageer je als een 10 jarige (zou me niet verbazen als je gezicht nog vol pukkels zit) En als je dan al ouder bent en "volwassen" dan mag je je schamen.
4. drukletters gebruiken uit ongenoegen op een forum wijst op frustratie, wat van jou dus een gefrustreerde puberke met pukkels maakt

conclusie:
grow up, wees geduldig, doe zelf het opzoekingswerk voor de verandering en als je dan toch het hulp inroept van het forum, doe dan aub eens de moeite om beleefd over te komen. Want jouw manier van doen helpt niemand vooruit, en zeker jezelf niet.

En als je dan toch 150 euro wilt uitgeven aan een 2.4ghz zender (ik vermoed toch dat je dat op zijn minst zoekt in de nieuwe zender)
dan is de 2.4 set van Traxxas eventueel wel een optie
http://www.wheelspinmodels.co.uk/ca...ansmitter-And-Receiver-Combo-4-Channel__b221/
prijs: ongeveer 150 euro.

And you're welcome ;)

Laatst bewerkt:
Back