Zenderkoffer

raymon

Forum veteraan
ik zoek een zenderkoffer voor de T10cp
Waar kan ik een orginele vinden echt voor de ff10
niet een voor de 9 die ik moet aanpassen, maar een speciaal voor de 10?

Mvg,

Hoi,

Ik weet niet waar je deze koffer zou kunnen vinden, maar mijn vader heeft een koffer bij een fotozaak gekocht met schuim erin die in vierkantjes was gesneden.

Misschien kan je er iets mee als je niet kan slagen voor een originele koffer.

Mvg

Johan

ik stop alles in een flightcase zijn niet zo duur en idd zoals johan ze tip gewoon mooi vullen met schuim als je beetje een grote neemt kan je je lader accus enz ook meenemen is ideaal alles in een koffer

groetjes

ik heb ook altijd een allu kofer gehad voor de andere zenders,
Maar er komt een aparte laad koffer met 2 laders en voedign e.d.

maar ik wil graag een echte orginele koffer hebben voor deze zender.
De gewone koffer die futaba aangeeft past niet dan moet ik steeds het module er uit halen.

Grt.

Bij Praxis hebben ze een ultralichte abs koffer. Hierin zitten vierkantjes schuim zodat je deze kunt uitsnijden op maat van je zender. Deze koffer past perfect! Niet te groot en niet te klein.
Het merk van de abs koffer is 'Vanquard', en heeft een bruine kleur.
Te vinden bij elke lokale Praxis.

Greetzz

5381494848ed1f3f4.jpg

Is die 'dubbele uitvoering' niet geschikt? Ze geven voor het 'totale interieur' van het ding 17cm als diepte op, is de FF10 met module hoger dan 17cm?

Pas de FF10 echt niet in de normale koffer als je het schuim eruit haalt?

Laatst bewerkt door een moderator:
Deze (kleinste)originele Futaba-koffer heb ik en m'n FF-10 past daar zo goed als perfekt in!!

Daarbij van véél betere kwaliteit als de gamma en hubo brol.;)

Ik veronderstel dat je de zender met ingebouwd 2.4 GHz module in de koffer wil leggen?

Dat is echt géén probleem:

Op de bodem van de koffer ligt een lapje mousse. Daarboven ligt de grote blok met de uitsparingen voor zender, module, enz.
Je schuift de antenne gewoon tussen de lap en de blok mousse en legt de zender op z'n plaats. Het enige probleem is/was dat de zender hoger ligt.
Niet erg: in het deksel zit een losse lap noppenmousse waar al een stuk uitgesneden is net waar de zender nu hoger ligt. Dat blokje neem je er uit en voila: de koffer kan zonder probleem dicht...Desnoods neem je de volledige lap eruit of pas je hem nog verder aan.

Laatst bewerkt:
Ja kon mij ook al niet voorstellen dat dat niet paste.. mijn FF9 met lange sticks past er ook in.. met pult zelfs, als het moet..

_de_ perfecte koffer waarbij het schuim af-fabriek op maat is etc.. bestaat domweg nog niet.

We hebben zondag nog even gekeken, en de ff10 past ook in de platte T14 koffer, maar ja, Raymon wil een originele, LOL;)

Dat IS de originele Team Futaba alu transmitter case. Er zijn domweg geen anderen.

Dat hoeft ook niet, want de FF10 past dus wel degelijk MET module in deze koffer.

Was dat met de noppenfolie nog in het deksel? Die zit er los in, kan er gewoon uit..

Met noppenmousse in deksel staat de kist 1,5 cm open.
De mousse is 3 cm dik...
Als je het voorgesneden blokje uit de noppenmousse in het deksel haalt dan staat de kist nog slechts enkele mm open.....
Als je de volledige lap verwijdert dan valt de kist dicht.
Ahum...waar is het probleem dan?;):p

Laatst bewerkt:
Back