Hallo,
Ik ben bezig met een giant supersportster van greatplanes waar ik een zenoah 38sc op plaats.Ik ben wat aan het uitdenken hoe de gasaansturing te bevestigen.
Maar nu weet ik niet echt welke gasaansturing ik het beste neem.
Op foto 1a en 1b gebruik ik de voorste gevel van de carburator wat redelijk goed werkt maar ik zou liever de manier op foto throttle 2 gebruiken (die iets beter werkt) maar ik twijfel of dit een goed idee is want ik zit dan maar amper op 1,5cm van de uitlaat met mijn kunstof ball-link.En de kunstof gevel op de carburator draait ook op 8mm van de koelribben van de motor.Zou dit geen kwaad kunnen voor de kunstof onderdelen omtrent de warmte van de uitlaat en cilinder? Niet letten op de grote gevels die moeten nog op maat gesneden worden.
Wie weet raad of de warmte een probleem is?
Alvast bedankt.
Mvg Wesley.
Foto1a
Ik ben bezig met een giant supersportster van greatplanes waar ik een zenoah 38sc op plaats.Ik ben wat aan het uitdenken hoe de gasaansturing te bevestigen.
Maar nu weet ik niet echt welke gasaansturing ik het beste neem.
Op foto 1a en 1b gebruik ik de voorste gevel van de carburator wat redelijk goed werkt maar ik zou liever de manier op foto throttle 2 gebruiken (die iets beter werkt) maar ik twijfel of dit een goed idee is want ik zit dan maar amper op 1,5cm van de uitlaat met mijn kunstof ball-link.En de kunstof gevel op de carburator draait ook op 8mm van de koelribben van de motor.Zou dit geen kwaad kunnen voor de kunstof onderdelen omtrent de warmte van de uitlaat en cilinder? Niet letten op de grote gevels die moeten nog op maat gesneden worden.
Wie weet raad of de warmte een probleem is?
Alvast bedankt.
Mvg Wesley.
Foto1a
Laatst bewerkt door een moderator: