Zijn de Alu upgrade Onderdelen Esky Honeybee King 3 hetzelfde als voor de Honeybee King 2?

Ik ben sinds afgelopen vrijdag in het bezit van een Esky Honeybee King 3. Heb er vandaag voor het eerst mee gevlogen (gehooverd)

Ik moet zeggen dat deze heli velen malen beter/stabieler vliegt als m'n oude Dragonfly DF4.
maar nu was ik aan het kijken welke upgrade mogelijk heden er waren, maar kwam wel wat alu upgrade setjes maar die waren voor de King 2. Zijn deze onderdelen nagenoeg gelijk en uitwisselbaar?

voor de rotor geen verschil, voor de staart daar in tegen allen de EK5-0211 en de EK5-0398 de regelaar van de staart is aanzienlijk verbeterd zou ik lekker laten zitten, belangrijke upgrades zijn eigelijk de verhouding van de staat overbrenging 43Tpoeli van extreme met de 10t staart as (orginele 9t as past de riem niet goed) dit geeft de king net wat meer kracht op de staart wat er echt aan ontbreekt! verder zou ik de motor vervangen door een 3800kv de 3900kv die er standaard op is zenuwachtig de 3800kv heeft meer kracht en doet het dus beter (veel beter).

mvg fabian

Ik heb anders niet zulke goede ervaringen met die 43T poeli in combinatie met een 3800 Kv. Deze geeft nogal wat problemen, bijv. heeft hij startproblemen. Inderdaad, zoals de vorige antwoorder zegt, kun je er beter een 3900 kv brushless motor in zetten als je wilt upgraden met een poeli 43T, dan loop je veel minder risico's en dat bespaart je weer veel geld.

Ik ben sinds afgelopen vrijdag in het bezit van een Esky Honeybee King 3. Heb er vandaag voor het eerst mee gevlogen (gehooverd)

Ik moet zeggen dat deze heli velen malen beter/stabieler vliegt als m'n oude Dragonfly DF4.
maar nu was ik aan het kijken welke upgrade mogelijk heden er waren, maar kwam wel wat alu upgrade setjes maar die waren voor de King 2. Zijn deze onderdelen nagenoeg gelijk en uitwisselbaar?
The are differnent. Last year I bought in good faith an alu upgrade set for my first HBK3, and they sent me upgrade parts that didn't fit. The tailpiece for instance, had a too small diameter so I could not slide it over the end of the tail boom.

Worse, rebuilding the main rotor head left me with a HBK3 that was incapable of flight, but I also lost most of the plastic parts I needed to remove for that alu upgrade kit that did'n't fit,

In brief, dear fellow: if it walks like a duck, and it talks like a duck, well then it prbably just that: a duck. (reference to fraudsters on sale sites who basically tell you the things you wanna hear.

Als je op Ebay alu upgrades zoekt gewoon zoeken op honey bee king 3, die zijn er namelijk wel. Ik heb ze zelf ook en het past prima.

King 3

De rotor is gelijk aan belt CP V2 ,

Ik denk niets aan mijn KING te veranderen juist betere bladen heb ik

er op gezet,nu vliegt hij echt zeer goed.XTREME bladen 7 euro paar

Die plastiek delen breken en beschadigen verder niets.

Met die alu delen ,zal er veel meer schade zijn bij een valpartij.

Al bij al ik heb 135 euro betaald voor mijn KING 3,en heb er

meteen twee gekocht ,

Hij vliegt zo goed als de TREX 450 en die kost 800 euro.stuk.

Bij hobby king koopt u een lege 450 kloon voor 27 euro.

En in de club bij ons vliegen zij er goed mee.

Back