Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Dit is het 3e topic wat je opent hierover, en in een 4e heb je al gereageerd.
Kijk op de site van HMBC of een van de, in de andere draadjes genoemde, sites in plaats van hier te blijven piepen.
We houden hier niet zo erg van dubbelposten, laat staan van triple- of quadroposten.
GJ, als je vijftien bent, is (goed) lezen al een uitdaging, laat staan klikken...
Geintje Alex, niet kwaad bedoeld hoor.
Als je je boot klaar hebt, zondag 22-10 wordt er gezeild in Sneek, kijk maar even op dat bewuste forum.
Als je mee wilt varen en van 't station moet worden opgehaald, moet je dat even melden.
ben ik weer sorry voor mijn stome reaktie een betje laat maar beter dan nooit (nog bedankt) maar mijn boot is nu af en ik heb nog geen fotos maar die komen binenkort.
en ik weetwel dat je dat niet kwaat bedoelt hoor gj
kan wel ergens tegen
ik krijg het steets drukker op school dus ik denk dat er dan wenig tijd over blijft om te gaan zeilen.
dus ik denk dat het de komende maand niet meer gaat lukken
zo dit was lang geleden en nee ik heb toen niet gezeild wel heb ik een mooie afdichting voor mijn dek in elkaar geprutst (hij is ook nog waterdicht) en het zeilde weer