ZMR250

Hallo,

Ik ben nieuw op deze forum en hobby.
Het begon allemaal met fpv filmpjes van boris b, mr steele en charpu. Nu is mijn ambitie om zelf race drones te vliegen.

Ik ben momenteel bezig met het samenstellen van een zmr250. De onderdelen komen hoofdzakelijk uit china, maar ik stel toch iets hogere eisen.
Tijdens het samenstellen ben ik er achter gekomen dat de diversiteit en aanbod zeer groot is. Hierdoor heb ik moeite met het kiezen van bepaalde onderdelen.

Wat ik tot nu toe heb is het volgende:
Zmr250 carbon frame met 5mm armen
Emax rs2205 2600kv
Littlebee 20a esc's
Sp racing f3 deluxe
Diatone v8.3 pdb
Tattu 4s 1300mah 75c

9xr transmitter met frsky set.

Wat rest is een fpv setje waar ik niet uit kan komen.

Lees veel over de sony super had, maar de sony effio v lijkt me ook een mooie optie.

Heeft iemand hier ervaring mee, tips of een echte aanrader?

Alvast bedankt

Laatst bewerkt:
voor de PDB kan je ook de diatone v2.1 zmr PDB nemen van banggood. hiermee vervang je het middelste/onderste frame met de PDB zodat je de signaal en motordraden heel kort kan houden.
gebruik hem zelf ook voor mijn eerste racequad en werkt heel goed! er komen ook ledjes bij, welke aan de onderkant kunnen worden gemonteerd en een 5/12v BEC.

Ik had ze gezien op banggood idd. Ik kon er alleen niet genoeg reviews over vinden mbt stevigheid gewicht etc.
Echter las ik goede berichten over de 8.3 en er zit een lc filter op ofzo. Dat kan nooit verkeerd zijn dacht ik.
Gezien je positieve reactie er over, ga ik het overwegen. Bedankt voor de tip

mbt stevigheid kan je evt. een "upgrade" kit kopen, welke met langere bouten en spacers komt, waardoor je beide frames gebruikt ter bevestiging ipv alleen de middelste.

Back