Bedankt voor je advies!Savox 1256 en 1258 is het meest gebruikt in buggy en truggy. Rij ik al 4 jaar mee in manege bak en dus mul zand.
PowerHD lt-20 mg is een goedkoper alternatief waar ik ook mee rij en tot nu toe goed zijn werk doet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Bedankt voor je advies!Savox 1256 en 1258 is het meest gebruikt in buggy en truggy. Rij ik al 4 jaar mee in manege bak en dus mul zand.
PowerHD lt-20 mg is een goedkoper alternatief waar ik ook mee rij en tot nu toe goed zijn werk doet.
Er zit trouwens geen servosaver op.Als hij het wel doet als je hem van de grond houdt denk ik toch dat je de servosaver even moet checken Frits..
Kijk hier heb ik nog eens wat aan [emoji4] toppie!Power hd zelf ook in.me.mugen. werkt perfect
Er zit trouwens geen servosaver op.
Misschien een hele stomme vraag maar dit zit niet in de servo toch? ik heb trouwens een hellfire ss dit is al een wat ouder type, ik ga inderdaad voor minimaal 15kg.Er zit wel een servosaver als het goed is..
http://hpiracing.world/en/part/87522
Of de vorige eigenaar heeft ermee lopen kloten en hem eruit gehaald..
Maar een 15kg servo is zeker wel aan te raden.. 8 is erg karig..
Ik heb het ff opgezocht via Google, ik weet nu precies waar die zit. Ik ga deze morgen gelijk even nakijken. Bedankt zeg [emoji4]Er zit wel een servosaver als het goed is..
http://hpiracing.world/en/part/87522
Of de vorige eigenaar heeft ermee lopen kloten en hem eruit gehaald..
Maar een 15kg servo is zeker wel aan te raden.. 8 is erg karig..
Gewoon loshalen, schoonmaken en eventueel smeren met olie/vet?
Zo ziet het er bij mij uit.Uit elkaar halen is niet meteen nodig. Even kijken of de veer strak genoeg is aangedraaid.
Servohevel een beetje klem zetten of tegenhouden en proberen je wielen te sturen met de hand.
Als het erg makkelijk gaat gewoon de saver strakker aandraaien.
http://hpiracing.world/en/part/85507
De saver zorgt ervoor dat de 2 delen links naast de paarse ringetjes op de foto over elkaar heen kunnen draaien.
Als de veer strakker staat wordt het moeilijker maar ga je wel beter sturen.
Hartstikke bedankt voor je uitleg, mocht het geen veranderding brengen dan toch maar een nieuwe servo.Ok, dank je voor de foto.
Onder de veer zit een geribbelde ring. Die moet je iets meer omhoog zien te draaien. Dan weet ik bijna zeker dat hij beter gaat sturen..
Totdat je een sterkere servo gaat aanschaffen.
Nou ik ben echt benieuwd morgen.Graag gedaan..
Ik weet het vrij zeker dat hij wel beter gaat sturen. Maar een sterkere servo zal ook veel doen. Mits je servosaver goed staat afgesteld..
Daar heb ik nog niet naar gekeken. Ik laat het wel ff weten als het gelukt is.Ik ook wel.. [emoji106]
Hoe is het met je clutchbell afgelopen inmiddels??
Clutchbell is inmiddels gelukt whoeehoeee [emoji4] Wel een andere clutchbell gebruikt maar ook andere gaatjes geboord omdat het motortje toch niet helemaal goed paste.Ik ook wel.. [emoji106]
Hoe is het met je clutchbell afgelopen inmiddels??
Oja ook heb ik die moer van mijn ingebouwde servosaver omhoog aangedraaid. Hij stuurt iets beter maar het resultaat is echt nihil. Ik moet toch maar een andere servo aanschaffen.
Bedankt voor je hulp, dat waardeer ik echt heel erg. Maar ik ga het niet eens meer proberen, ik krijg net een mail van de vorige eigenaar en die vertelde mij dat de servo al zeker 5 jaar op de auto zit. Ik ga gewoon voor een nieuwe, denk dat dit de beste oplossing is. Maar ik ga jou advies later denk ik nog wel nodig hebben. Toppie!Die servosaver is meestal voorzien van een metalen bus die om een stevige as draait.
Heb je al eens gekeken of er geen stof of gruis tussen de as en de bus van de servosaver zit?
Dat rooft enorm veel stuurkracht weg: als je de auto van de grond tilt, kunnen de wielen vrij bewegen en draait dus ook die servosaver licht. Met de hand voel je ook niet veel. Staat de auto op de grond, dan hebben de wielen een heel klein beetje weerstand, en komt er daardoor wat kracht op de servosaver te staan, waardoor deze onmiddellijk heel zwaar gaat lopen.
Uit elkaar halen, stof er uit poetsen en het asje en de bus weer wat glad polijsten en het stuurt weer een tijdje prima.