zo weinig fsk en alfa models

• Topicstarter Topicstarter ikkewileenmustang
  • Startdatum Startdatum
Hoi, Jijwilteenmustang!

Hobby Lobby verstuurt ook gewoon naar Nederland hoor.

Heb je uberhaupt wel ervaring met het vliegen van modellen? Dit zijn niet bepaald beginners modelletjes. En een kleine crash en je mooie (veel te dure) schaalmodelletje ligt in vele brokjes.
Denk er ook aan dat voor de prijs van 239$ alleen het piepschuimen model hebt en er nog rustig 300-400€ bij komt aan servo's, accu's, motoren, zender etc.

Als je wilt beginnen met modelvliegen, kijk anders eens naar een EZ star, of als je wat acrobatischer wilt vliegen, een MS Swift.
Kijk eens rond bij de sponsors bovenaan.

tuurlijk heb ik ervaring ,easystar, cessna 182(4 kanaals), en nu een tsII, lijkt me genoeg

Satoer zei:
Hoi, Jijwilteenmustang!

Hobby Lobby verstuurt ook gewoon naar Nederland hoor.

Heb je uberhaupt wel ervaring met het vliegen van modellen? Dit zijn niet bepaald beginners modelletjes. En een kleine crash en je mooie (veel te dure) schaalmodelletje ligt in vele brokjes.
Denk er ook aan dat voor de prijs van 239$ alleen het piepschuimen model hebt en er nog rustig 300-400€ bij komt aan servo's, accu's, motoren, zender etc.

Als je wilt beginnen met modelvliegen, kijk anders eens naar een EZ star, of als je wat acrobatischer wilt vliegen, een MS Swift.
Kijk eens rond bij de sponsors bovenaan.

ik weet dat hobby-lobby ook naar nederland verstuurt maar het verbaast me dat niemand dat doet

ikkewileenmustang zei:
tuurlijk heb ik ervaring ,easystar, cessna 182(4 kanaals), en nu een tsII, lijkt me genoeg

maar zeker nog niet genoeg ervaring voor zulke warbirds :D
ga eerst door naar een middendekker of laagdekker, of iets zoals een kleine edge of extra, pas dan heb je ervaring genoeg om leuk met zulke modellen te vliegen, ze zijn inderdaad veels te duur, heb nog zitten twijfelen tussen die b-25 mitchell en een magister (ik wou een chill kist hebben :lol: ) maar het is uiteindelijk de magister geworden, omdat je met die b-25 alleen maar kunt vliegen, niks anders geen roll geen stuns dus, het is enkel vliegen op schaal, wat wat saai is voor zo een klein electro kistje :)

btw, ze verkopen ze in overvloed op Bichler en Lindinger hoor ;)

mvg, sam

Ik heb de Mustang van Alfa Model: lastig kreng, alleen al om 'm goed aan het vliegen te krijgen. Dit soort kisten vliegen niet vanzelf; ik heb al flink zitten prutsen met de motorsteun i.v.m. extra domp, de zenderinstellingen om een beetje down te mixen met 't gas etc. Om nog maar te zwijgen over de slechte zichtbaarheid in de lucht.
Hij is nog steeds niet perfect; van 't weekend hoop ik eindelijk de eerste goede vlucht te maken.
Just my 2 cents.

Overigens: mijn GWS ME109 vloog wel in 1x perfect.

ikkewileenmustang zei:
dat is mijn fout natuurlijk is dat niet genoeg
maar ik heb wel meer in huis dan je denkt
ik heb zelfs een keer met m'n cessna gevlogen dat het zo hard woei dat ie zo op de kop vloog en hem toch aan de grond gezet zonder brokken :D
maar nogmaals , je hebt helemaal gelijk

hallo,
volgens mij kun je de kisten beter bestellen in duitsland.
via www.parkflieger.de kun je ook aan de alfa models komen. En dat scheelt een hoop in vergelijking met de dollars en verzendkosten van hobby-lobby.

Back