M7H
Forum veteraan
Tis dat je je netjes hebt voorgesteld en ik weet wie je bent!... 
Maar:
Maar inderdaad, nieuwe kopen is ultiem, althans ik neem aan dat je dat bedoelt.
Aangezien de TS al brandstof gewend is, met zijn HPI, ga ik ervanuit dat hij al wel wat kijk op de hobby heeft, anders zou ik iedereen aanraden altijd 2e hands in deze hobby te stappen...
@marcy,
Je hebt het erover dat onderdelen altijd besteld dienen te worden voor je HPI, ik denk dat je daar met andere auto's ook niet echt onderuit komt, tenzij je eerst naar een winkel van jou keuze loopt en kijkt wat hij aan het rek heeft hangen.
Bestellen hoeft ook geen probleem te zijn, mits het snel leverbaar is.
En dan valt de keuze snel op een Mugen...
Serpent heeft daar soms wat problemen mee, en dat kan gaan irriteren.... ja, ik lul nu niet in mijn eigen straatje, want zo verkoop ik die auto niet aan je natuurlijk...
Ik wil je een eerlijk advies geven.
wel kun je met die Vector van mij best wat klappertjes maken, onderdelen genoeg, maar doe het niet te vaak!.....
Oh,
Voor 500,- mag jij hem hebben, pak ik hem ook nog in voor je!

Maar:
Staat eigenlijk een beetje brak...En zelfs M7H kan het daar niet mee eens zijn!!
Maar inderdaad, nieuwe kopen is ultiem, althans ik neem aan dat je dat bedoelt.
Aangezien de TS al brandstof gewend is, met zijn HPI, ga ik ervanuit dat hij al wel wat kijk op de hobby heeft, anders zou ik iedereen aanraden altijd 2e hands in deze hobby te stappen...
@marcy,
Je hebt het erover dat onderdelen altijd besteld dienen te worden voor je HPI, ik denk dat je daar met andere auto's ook niet echt onderuit komt, tenzij je eerst naar een winkel van jou keuze loopt en kijkt wat hij aan het rek heeft hangen.
Bestellen hoeft ook geen probleem te zijn, mits het snel leverbaar is.
En dan valt de keuze snel op een Mugen...
Serpent heeft daar soms wat problemen mee, en dat kan gaan irriteren.... ja, ik lul nu niet in mijn eigen straatje, want zo verkoop ik die auto niet aan je natuurlijk...

Ik wil je een eerlijk advies geven.
wel kun je met die Vector van mij best wat klappertjes maken, onderdelen genoeg, maar doe het niet te vaak!.....
Oh,
Misschien wil ik zelf die Vector wel en probeer alle concurrenten uit te schakelen!!
Voor 500,- mag jij hem hebben, pak ik hem ook nog in voor je!