zoek heli

ik ben op zoek naar een grotere elektro heli.

heeft er iemand tips naar welke helis ik moet uitkijken?
ik vlieg al een tijdje met micro maar zie nu wel een groter model zitten.

mijn eerste plannig was om een raptor te kopen met nitro.
niet dat ik ni met een nitro heli wil vliegen(graag zelfs) maar ik heb hier een goeie plaats om te vliegen, dat kan echter enkel met elektro.
de enige reden is de geluidhinder van de nitro motor.

laat gerust u mening en vooral ervaring met verschillende modellen horen.
nou ja lezen.

mvg

Mikado logo 10? Goeie all-round electro heli voor 10-12 cellen..

Eventueel een Eco 8, maar die is al wat ouder en heeft meer investeringen nodig om goed te laten vliegen. De logo 10 vliegt uit de doos prima (uiteraard wel brushless).

mvg,
Jeroen

Jaaah, de EP-8! Mooie machine, beetje duur hier en slecht aan onderdelen komen maar wel he-le-maal af...

Ton.

Misschien is het handig een indicatie van jouw budget te geven?

Een logo is natuurlijk een mooie heli (ik heb er zelf ook een) maar duidelijk duurder als een microheli.

Groet,

Marc

Ik denk dat een Logo 10 voor jou wel een goede keuze is, meteen een brusheless erin en je kunt lang vooruit. Die logo heeft zich wel bewezen en kan geen miskoop zijn.

"Jaaah, de EP-8! Mooie machine, beetje duur hier en slecht aan onderdelen komen maar wel he-le-maal af...
"

Hoezo duur? Minder duur dan een TREX SE of LOGO 10, 100% CNC metal, en onderdelen zijn helemaal op voorrad bij onzo winkel (mfis).

logo 10 met goede brushless is zekers een top heli.
met foute brushless is het een slechte heli vind ik.
ik heb dus de niet zo goede brushless
er er nog een tandje boven op gooien en meer volts. maar dan wel lipo

marco bosch zei:
logo 10 met goede brushless is zekers een top heli.
met foute brushless is het een slechte heli vind ik.
ik heb dus de niet zo goede brushless
er er nog een tandje boven op gooien en meer volts. maar dan wel lipo

Marco wat is een slechte brushless voor de Logo?

de pletenberg orbit 20-12 op een 22tands tandwiel.
23 tands is nog matig en dus ga ik 24 proberen met meer volts. dan maar hopen dat de motor het verwerken kan

ja jongens bedankt voor de tips.
de logo lijkt me idd wel een goede keuze maar welke brushless is er dan wel goed voor.

ik had wel al rekening gehouden met het feit dat een elektro meer zou kosten dan een micro.

is het intressant om via het internet te kopen of beter een winkel zoeken die ze verkoopt. ik ben graag zeker dat hij heel aankomt e :)

top of the line hoeft het zeker niet te zijn zoals jvbemmel aangeeft

bedankt voor de reacties ik kan weeral beginnen dromen :D

mvg

Robbe Spirit is ook een erg goede heli. Deze is goedkoper dan de logo 10 en toch minstens even goed vind ik.

@ jd:
die kit van de ep-8 v2 kost 270euro ik veronderstel dat het zonder de elektro. zo duur vindt ik het toch ook niet. of vergis ik mij?

het zijn er al zoveel dat ik niet meer kan kiezen :)

ik zal nog enkele dagen tijd nodig hebben om alles goed te bekijken en te beslissen.

die swift ziet er ook intressant uit

ik geraak er ni uit de eerste dagen. 8O

Kijk hier eens pimpelmees.

http://www.helifun.info/BasisBestanden/haem_helifun.htm

Het is een vliegschool maar je kunt ook hele goeie combo's kopen.
Deze worden precies op jouw wensen/mogelijkheden samengesteld.
Tis niet de goedkoopste, maar als je ziet wat voor service je krijgt, plus waar krijg je een 100% vlieggarantie?

Ze leveren ook van verschillende merken dus keuze genoeg!

Als je rondneust op internet zul vast goedkopere aanbiedingen rond zien vliegen, maar vergeet niet het moet bijn a;tijd verzonden worden > hogere losten, om van het buitenland maar te zwijgen.

Goh, het lijkt wel een verkooppraatje....... nou ja ik heb maar een paar aandelen in dit bedijf :lol: :wink:

Back