zoek heli

Omdat ik geen zin heb om hiervoor een heel nieuw topic te beginnen stel ik de vraag maar hier. Zijn er bijvoorbeeld ook cursussen waar je kan leren electro helikopter vliegen??

Niet dat als je een onervaren beginner bent dat je gelijk je heli in de prak vliegt.

Ja, er zijn redelijk wat heli scholen. Als je onervaren kan je makkelijk jezelf leren vliegen als je goed onderzoek doet van hoe en wat.

Maurits zei:
Omdat ik geen zin heb om hiervoor een heel nieuw topic te beginnen stel ik de vraag maar hier. Zijn er bijvoorbeeld ook cursussen waar je kan leren electro helikopter vliegen??

Niet dat als je een onervaren beginner bent dat je gelijk je heli in de prak vliegt.

Voor info kijk eens op www.helifun.info

vr.gr.

Joyce

Stel dat ik ga vliegen, is mijn budget niet hoog :( Is een Calisto van Jamara dan iets om mee te beginnen? :|
Ik heb al is gevlogen met een nikko helikopter, maar dat is een flop. Hij kwam nauwlijks van de grond :o En moet je dan met je eigen heli gaan 'lessen'?

Calisto is volgens mij een micro FP helitje, dat is eigelijk niks meer dan een beetje fladderen. Het beste is om een CP heli te nemen.

Back