Zoeken maar ...

Discussie in 'Algemeen auto's' gestart door Macconner, 5 aug 2004.

  1. Macconner

    Macconner Guest

    Ik kan het niet vinden.. .

    Wat ik zoek is een oplader voor 12 baterij'en of meer, weet/kent/heeft iemand deze en wil ervaringen delen met anderen? waar hebbie die vandaan enzo..?

    of zijn er andere oplossingen.. er zijn b.v. mensen die hun zender opladen dmv een tulp aansluiting en adapter.. .

    ?
     
  2. Rick St.

    Rick St. Guest

    paar van die hema ladertjes halen voor 5 euro, Enne, Ik laad alles op met multilader, dus tulpjes en plugge in je zender, meer niet eigenlijk, want k heb een accupack voor mijn auto. Dus moet ook met een multilader gedaan worden.
     
  3. Guest

    Guest Guest

    Vraag maar aan Mir die weet het morgen wel.... Je weet toch dat je het eerst aan haar moet vragen.
     
  4. Psygho (Emil)

    Psygho (Emil) Forum veteraan

    Lid geworden:
    7 jan 2004
    Berichten:
    15.654
    Locatie:
    Prov. Drenthe.
    dat klinkt als dik onder de plak bij de vrouw :p
     
  5. Macconner

    Macconner Guest

    Neuh, ze werkt in een winkel waar ze dus nagenoeg alles op RC en vlieghebben... :) wel een strak plan van Rob.. .ga strakkie's us ffkes buren :)
     
  6. Viper-RC

    Viper-RC

    Lid geworden:
    24 feb 2004
    Berichten:
    497
    Locatie:
    Drachten
    Ten eerste maak een eens duidelijke topic titel, hier is al een heel topic over. Hierdoor word het veel overzichtelijker.
    Over jou vraag: Conrad heeft volgens mij wel van zulke laders.
    www.conrad.nl
     
  7. Macconner

    Macconner Guest

    aangepaste gedachte over de lader.. Ik wil toch kijen of het lukt om zowel op de ' auto' als op de zender een Tulp te maken.. .

    Ik ben niet in het byzonder thuis in electronica.. weet iemand hoe je een dergelijk iets aanpakt.. in de auto zitten 4x800Mamp cellen en in de zender 8, Neem aan dat je er niet zomaar een ' lader' op kan zetten, en dat er iets aan bedrading moet worden aangepast??
     
  8. ron van sommeren

    ron van sommeren Forum veteraan

    Lid geworden:
    31 aug 2002
    Berichten:
    29.332
    Locatie:
    halverwege Tiel & Nijmegen, tussen Maas & Waal
    Als je de puntjes in 'zoeken naar ...' vervangt door informatie die je zoekt, krijg je waarschijnlijk meer reacties. Ik heb niet de moeite genomen je bericht/vraag te lezen.
     
  9. RayxM

    RayxM

    Lid geworden:
    3 jun 2004
    Berichten:
    108
    Ga eens kijken bij de electronica speciaalzaak, daar hebben ze meestal wel laders voor meer dan 4 batterijen, ik zag er laatst een dubbelzijdige 4, konden aan weerskanten 4 penlites in.

    Triest dat je niet de moeite neemt om de vraag te lezen maar er wel even een reply tegenaan gooit...

    Grtz. Ray
     

Deel Deze Pagina