Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Edit: het was al duidelijk geworden![]()
Goh... Krijg je bij google ook een handleiding van twee A4'tjes voor je kiezen?
Groot gelijk, ik zou die tips ook niet lezen, rommelige nutteloosheid. Die tijd kun je beter besteden aan (blijven) mopperen.... een handleiding van twee A4'tjes voor je kiezen? ...
En wel meer dan één A4-tje, bij elke pagina staat wel een help of suggesties/tips link. Verder hebben ze ook nog een help forum:Goh... Krijg je bij google ook een handleiding van twee A4'tjes voor je kiezen? ...
Nou heren, ik heb wel eens gezocht naar "overzicht webshobs" . . .
Dat werkt dus niet.!
(of doe ik wat verkeerd? lijkt me dat als je dit in typt je toch wel op [118557] overzicht-webshops zou moeten uitkomen)
Wie het weet mag het zeggen.
Tja, ik zou dat hier maar niet zeggen, want blijkbaar word er gedacht dat het forum en zijn zoekfunctie ooo-zoooo-perfect zijn, en dat elke fout komt vanwege de gebruikers...
Misschien dat er toch maar eens iemand naar moet kijken, in plaats van te roepen dat we google moeten gebruiken of een complete handleiding moeten lezen. Want hij doet het gewoon niet zoals zou moeten
denk dat je een spelfoutje gemaakt hebt.
Omdat je in de google zoekmachine niet specifiek kan zoeken binnen een forum of topic.
Omdat je in de google zoekmachine niet specifiek kan zoeken binnen een forum of topic.