Zoetermeerse Luchtvaart Club Heli Meeting 2009

Om het een en ander in te kunnen schatten deze Enquête

• Total voters
    15
Jongens ik beloof niks, maar er is een grote kans dat we tijdens de meeting een bezoekje krijgen van een 1:1 (ja ja een echte!!) Politie heli:mrgreen:

Oké, we hebben dus al: saté, mooi weer en een 1:1 heli.

Nu nog een Rigid met VStabi 4

:bad-words::bad-words::bad-words::bad-words::bad-words::bad-words::bad-words::bad-words:

Ik ga het niet redden.....
Ik vertrek namelijk pas zaterdagmiddag uit Seattle :usa
Dit betekent met het tijdverschil dat ik pas zondag morgen in Nederland aan kom met een Jetlag waar je U tegen zegt :hammer:

Ik moet dan eerst nog 2 uur naar huis rijden en ik wil dan alleen nog maar slapen denk ik. :sleeping: :sleepy:

:bad-words::bad-words::bad-words::bad-words::bad-words::bad-words::bad-words::bad-words:

Ik ga het niet redden.....
Ik vertrek namelijk pas zaterdagmiddag uit Seattle :usa
Dit betekent met het tijdverschil dat ik pas zondag morgen in Nederland aan kom met een Jetlag waar je U tegen zegt :hammer:

Ik moet dan eerst nog 2 uur naar huis rijden en ik wil dan alleen nog maar slapen denk ik. :sleeping: :sleepy:

Jammer Walter:(

Maar zet gewoon je vliegspul in de auto, vanaf Schiphol is Zoetermeer 20 min rijden;)

Mooi naadje Walter.

EDIT

Ik dacht dat je dit weekend weg was, en niet tijdens de Zoetermeer meeting. Toch nog een beetje geluk;-)

Laatst bewerkt:
Jongens even de laatste puntjes op de i,

Zoals het er nu uit ziet zijn de weervoorspellingen perfect, weinig wind en lekker warm:D

Heb ook minder nieuws:(

Het verzorgen van een natje en een droogje gaat helaas niet lukken, dus een ieder zal zelf voor zijn eten en drinken moeten zorgen, en mocht je van de snack zijn zit er op 5min een Mac, hou er wel rekening mee dat wij geen stromend water hebben!!

Wat er wel geregeld wordt is,

Professionele zender bewaking.

Een zware generator 220V only, dus breng je voeding mee mocht je willen laden + evt. een verlengsnoer.

Een chemisch toilet, het is er maar één dus hou rekening met de dames;)

De locatie is te bereiken vanaf een afslag aan de Zoetermeerselaan (of de Bleiswijkseweg voor sommige navigatie systemen) te Zoetermeer, zie link Entertainment - Home Page

De gene die komt vliegen kan met zijn auto via het onverharde pad rechtsom LANGS het veld naar de Pippo hut rijden, daar bevind zich ook de zender bewaking en de vlieg pitch.

De gene die komen kijken kunnen hun auto kwijt voor de groene zee container, wel je auto zo weg zetten zonder de doorgang te blokkeren!!

Er mag alleen maar LANGS het veld op het onverharde pad gelopen worden, dus NIET schuin over het veld of via de andere twee zijden van het veld daar wordt namelijk gevlogen!!

De meeting begint om 11.00 (brandstof vanaf 12.00) en we zien wel hoe laat het wordt;)

Nou ik heb er zin an en zie jullie zondag:D

Gr,

Mario

Laatst bewerkt:
ziet er geweldig uit zo een meeting:D ik wil ook komen:Pen gelukkig is het niet zo ver voor mij.
.....nu alleen nog een een tail pitch slider armpje zien te regelen voor zondag :(

Hoi Mario,

ik weet nog niet zeker of ik het ga redden zondag,
want de examens schijnen tot ook redelijk belangrijk te zijn ;)

Gr. Bas

Ja Bas school gaat uiteraard voor!!

Maar als je een gaatje ziet zou ik het leuk vinden als je ook komt, dus vanaf nu blokken en zondag een relax dag;)

Gr,

Mario

Hoi Mario,

ik weet nog niet zeker of ik het ga redden zondag,
want de examens schijnen tot ook redelijk belangrijk te zijn ;)

Gr. Bas

IK ga waarschijnlijk ook daar zijn.

Als mijn bell 222 terug start.

Maar heb nog een dag de tijd dus tot zondag in zoetermeer.

Back