Zondag 12 September Forum Zeildag 2004...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Robert H. zei:
@Tribldeb:misschien ligt het aan mij maar hoe ga je met zo'n boot met het openbaarvervoer:ik heb ook over deze optie gedacht maar met een boot van 1.20 en 2.00mast en een 60cm diepe kiel lijkt mij dit erg onhandig. 8O

als je een Micro Magic hebt dan gaat natuurlijk wel :lol:

eeeuh neej ik heb geen micromagic.

mijn kiel is demontabel dmv schroefdraad en vleugelmoertjes
de mast is demontabel in 2 stukken. en ik wil er iets van een foedraal omheen maken. zodat je met alles erin hem zo op je rug kan hangen.
dat is het idee althans

dat is wel een mooie datum! ik ben er ook !

@robert H: als je er een soort cocon omheen zet dan blijftie wel heel.

Ja mensen, Madestein is perfect voor zo'n dag, enne ik kom zeker :lol:

zeildag

Als het weer net zo geslaagd wordt als de "Tour de Fossa" ben ik er ook met m'n Piroltje. Ik hoop dat die jongens met de micro magics weer komen. Ze zouden me (nog steeds) sandwichen :D :D

grtz.

Danny "niet onderwater dit keer" van Dijk

Ha Danny,

Reken maar dat er MicroMagics komen, misschien wel meer dan je lief is. Genoeg sandwiches dus.

Veel plezier alvast.

Frank

Tel nu zo'n 14 man die aangeven te komen :D , hebben we toch al een mooi clubje bij elkaar...

en ik maar hard bouwen straks als ik weer terug van vakantie ben... :?

Heren, ik ben een beetje laat tot inkeer gekomen dat dat weekend bij broer in de echt verbonden gaat worden, ik moet mij dan ook afmelden voor dit geweldige event... Het spijt mij.. volgend jaar beter...

Robert

Gefeliciteerd alvast... en wakker worden :wink: .

Maar, ik vind een Forumzeildag zonder forumbeheerder hetzelfde als een verjaardag zonder jarige...

Daarom stel ik voor om onze gastheer HMBC op Madestein http://www.hmbc.nl/madestein hierbij vriendelijk te vragen of we de datum nog zouden kunnen wijzigen zodat Robert er wel bij kan zijn met het gevaar dat anderen weer niet kunnen. Maar jullie zullen allemaal mijn punt vast begrijpen...

Rob en alle andere zeilers,

Een week later (19 september) zou wat ons (HMBC) betreft ook kunnen, maar dan moeten de andere belangstellenden natuurlijk ook kunnen. Robert, kun jij de 19e wel komen ?
Mensen laat even horen of jullie ook op 19 september kunnen komen.

André, namens de HMBC

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back