Zondag 15 mei 2011 – De RC-Junkies circuit dag voor iedereen – RACO2000 meets RC-Junkies

ik ga zeker komen, moet alleen nog wat spulletjes klaar zetten en verzamelen.
Gaat voor mij de eerste keer worden dat ik op een circuit ga rijden dus word hopelijk niet gelijk een drama dat ik de wagen aan gort rijd

Ik weet nog niet zeker wat mijn planning is. Is het ook mogelijk om gewoon naar Utrecht te komen en dan te gaan rijden, zonder in te schrijven. In het geval dat ik/we kom(en) en ga rijden, gaat het gebeuren met een 2.4Ghz zender (i.v.m frequentie's).

Maar zeker een goed initiatief zo'n dag, als het weer mee werkt is het helemaal top :-)

Als je je maar meld bij iemand van de RC-Junkies Meeting crew voordat je gaat rijden.

Daar geven ze inderdaad mooi weer aan. Hopelijk blijft dat ook zo, want ik hoorde ook andere berichten.

M.v.g. Mark

ff nog een vraagje
heb aangegeven dat ik eigenlijk niet wilde mee doen aan een race onroad maar zou het eigenlijk wel willen doen. en ook aan de workshop afstellen nitro.
kan dit alsnog.

groet marc

Tuurlijk, ter plekke even een crewlid aanspreken en vragen of je alsnog op de deelnemers lijst kan; zal geen probleem zijn!

Vandaag heerlijk gereden op het circuit van Raco2000.
Helaas heeft mijn evolva niet veel gereden door een gasservo probleem.

Bij mijn RRR moest ik eerst de koppeling afstellen want die stond te strak. Nadat ik dat opgelost had heb ik daar heerlijk mee gereden.

Ook de S3 had ik mee en die reed heerlijk. Gewoon een standaard setup en gaan. Hij ging super en lag als een blok op de weg.

Super initiatief van RC-junkies dit. Heb veel mensen gesproken en gezien. Altijd leuk om gezichten achter de namen te zien;)

M.v.g. Mark

Hey mark,

Het was inderdaad een geniale dag.
Idd leuk om een keer een gezicht achter al die namen te hebben.
Het bleef lekker droog en mijn RRR heeft zich voorbeeldig gedragen.

Ik ga zeer nog eens een keertje rijden bij de RACO.
Is een heerlijke baan.
Heren van RC-junkies en de Raco, bedankt voor een geslaagde dag.

Laatst bewerkt:
Ik heb op deze dag ook goed geholpen vind ik:).
Was gezellig met iedereen, heb weer veel geleerd.
Jammer dat ik niet met me auto had kunnen rijden wegens geen compressie. :(

Verzonden vanaf mijn iPhone 3GS met ...

Was zeker een mooie dag om te rijden, toch nog even een accu'tje leeg kunnen rijden.

Hoop dat er nu meer mensen op het circuit gaan rijden, bij meeste clubs kun je voor één dag, een dag licentie halen voor weinig. Mijn ervaring is dat het rijden op een circuit meer uitdagingen heeft dan op een parkeer plaats, maar dat is "mijn" ervaring.

Er is maar één ding belangrijk, en dat is dat iedereen lekker gereden heeft, op naar de volgende...

Ja, het was een leuke dag en ik denk dat iedereen tevreden was en van onze mooie accomodatie heeft genoten.

was gisteren een zeer mooie dag en eindelijk een wat gezichten gezien achter de namen.
mijn motortje is nu echt overleden en ben er nu dus ook achter gekomen dat mijn versnellingsbak vast zat.
thuis gekomen gelijk aan het sleutelen en inderdaad de versnelling zat vast de koppeling was verders nog in orde, maar wel van alluminium, dus nieuwe koppelingshuis en plastic koppeling blokken.
@marc0126. Zodra de spullen binnen voor de revisie dan laat ik het je wel weten.

ik heb wel gaaf gereden tot dat mijn blokje het opgaf

groet

Marc, inderdaad lelijk dat ie ermee is uitgescheden.
Maarja, ook modelbouw komt een keer aan z'n einde, zo ook die van mij.

Verzonden vanaf mijn iPhone 3GS met ...

Het was inderdaad een geslaagde dag, ik hoop dat iedereen het naar zijn zin gehad heeft en veel heeft geleerd geleerd bij onze club

Back