zondag 19 december indoorvliegen woerden

Discussie in 'Indoorvliegen / Parkflyers / Sub250' gestart door Erik van Nes, 10 dec 2021.

  1. Erik van Nes

    Erik van Nes

    Lid geworden:
    5 jun 2004
    Berichten:
    1.300
    Locatie:
    REO
    Beste vliegers,

    Zondag 19 december gaat mvc Woerden van 10.00 tot 13.00 indoorvliegen in een Woerdense sporthal. Daarbij houden wij binnen ruim onderling afstand en vragen wij je om bij binnenkomst je QR code te tonen. Op deze manier kunnen wij met een groep van maximaal 15 vliegers (verspreid over de zaal) indoor vliegen.

    Als je zin hebt ben je welkom om aan te sluiten. De kosten bedragen € 15 Deelname alleen bij vooraf aanmelden en tonen van je QR code. Verder hanteren wij een indoorreglement met gebruikelijke regels als geen schoenen in de zaal, niet lijmen en laden in de zaal. In de hal kan dat wel en is er verse koffie.

    Vooraf aanmelden via dit draadje.

    groet,

    Erik
     
  2. DaveB

    DaveB

    Lid geworden:
    14 okt 2008
    Berichten:
    119
    Aanwezig!
     
  3. pieter_oudenhoven

    pieter_oudenhoven

    Lid geworden:
    21 mei 2010
    Berichten:
    868
    Locatie:
    Nieuwegein
    Hallo Erik, als er nog plaats is, ben ik er ook graag bij!
     
  4. Erik van Nes

    Erik van Nes

    Lid geworden:
    5 jun 2004
    Berichten:
    1.300
    Locatie:
    REO
    Hi Pieter,

    Welkom. via conversatie stuur ik ik je nadere gegevens. Voor andere vliegers: we zitten nu aan ons maximum. Inschrijven is niet meer mogelijk.

    groet,
    Erik
     
  5. Erik van Nes

    Erik van Nes

    Lid geworden:
    5 jun 2004
    Berichten:
    1.300
    Locatie:
    REO
    Vandaag de uitgestelde indoor ochtend gevlogen. Met COVID iets naar de achtergrond was er goed te vliegen. Met drie gastvliegen een goede ploeg bij elkaar.
    Gauw kijken wanneer we nog een keer kunnen.
    Erik
     
  6. DaveB

    DaveB

    Lid geworden:
    14 okt 2008
    Berichten:
    119
    Was echt héél leuk. Bedankt voor de goede organisatie !
     
  7. <250

    <250

    Lid geworden:
    23 apr 2021
    Berichten:
    523
    Locatie:
    limbolala
    Gisteren kon het indoorvliegen dan eindelijk doorgang vinden en ik was erbij.. Ik wilde het wel eens meemaken.. 220km enkele reis (hoe gek kun je zijn) en drie kisten meegenomen.. Mijn Bobber, Yee Haw 7 en de baby Highlander .

    Na de aankomst gauw mijn modellen vliegklaar gemaakt en ik moet zeggen ze misstonden niet tussen al die "schuimpjes".. De eerste vlucht stond ik nog te trillen op mijn benen maar dat verbeterde al snel.
    Mijn vliegkunsten trouwens niet. Ik heb aardig wat capriolen gemaakt en ook aardig wat klappers, waaronder een midair collision met een "schuimpje".
    Sorry nogmaals Erik. Iedereen dacht dat was het dan, er is alleen een stapeltje brandhout over maar niets was minder waar het schuimpje was doormidden, mijn Stick an tissue had een scheurtje in de folie.. Ik denk dat ik bij een hoop deelnemers de ogen geopend heb.. Stick en tissue kan zeer sterk zijn , zeker de manier waarop ik bouw, licht maar toch sterk..

    Nou ik heb lol gehad en vond het zeer geslaagd, ik was met 3 vliegende kisten gekomen en ook weer met 3 vliegende kisten naar huis gegaan... Wat wil je nog meer....

    Een video... Zekers..

    Kijk hier naar de video compilatie gemaakt met mijn pet-cam.. Let op deze video bevat scho(c)kkende beelden.. Veel kijkplezier.

     
    JanD vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina