Zondag 8-7 ESH Zwolle. AFGELAST.

Suggesties over alternatieve data per mail via Gijsbert, dan wordt het gelijk gecoördineerd.

Groeten, Jan.

Zojuist inderdaad vernomen dat het is AFGELAST.
Gelijk een nieuwe datum plannen is niet gek.
Jan, Marcel is de 22ste of de 29ste dan een optie? Hebben we nog 2 weken. Dan kan Jens ook meevaren als hij z'n spullen uit HK heeft ;)

En zijn bestelling van R2Hobbies besteld is en binnen is...

Balen, ben ik net toevallig in de buurt van Zwolle morgen ;) Is de locatie van de afgelaste wedstrijd wel een plek waar ik morgen wellicht wat boten zou kunnen aantreffen, of worden hier doorgaans alleen wedstrijden gehouden? Lijkt me leuk om wat kennis op te doen. Tevens zou ik de exacte locatie wel willen weten, want op de site zie ik alleen "vaarwater zwolle" staan.

Of weer iemand of er morgen anders in midden nederland gevaren wordt?

Hallo Fokke,

Nee, in alle waarschijnlijkheid zul je morgen geen boten treffen.
Het vaarwater is bij Stadshagen tegenover het cultuurhuis. Als je zoekt op googlemaps Zwolle, > twistvlietpad...daar is het.
In het geval dat je de volgende keer langskomt, danwel meevaart, is het makkelijker te bereiken als je via de mastenbroekerallee komt. (bovenlangs)

Mvg,
Willem

@ Fokke, ik woon in Amersfoort en heb ook genoeg boten staan om te bekijken hoor ;-) en woon daarbij aan het water, dus testvijver achter mijn huis :-). We testen hier best regelmatig voor de wedstrijden voor optimale afstelling met een paar vaarders hier uit de buurt, dus kom eens langs om te kijken anders.

@Jan

Raar dat we via een forum moeten lezen dat de wedstrijd in Zwolle niet door gaat.
Vindt het ook raar dat we er vanzelfsprekend vanuit gaan dat er weer bij het Cultuurhuis wordt gevaren.
Een persoonlijke mail van Gijsbert of Teake had meer op zijn plaats geweest.
Vind dit een slechte zaak.

M.v.g.
Minne

@ Fokke, ik woon in Amersfoort en heb ook genoeg boten staan om te bekijken hoor ;-) en woon daarbij aan het water, dus testvijver achter mijn huis :-). We testen hier best regelmatig voor de wedstrijden voor optimale afstelling met een paar vaarders hier uit de buurt, dus kom eens langs om te kijken anders.

Je hebt een PM :)

1e 2013, Zondag 2 September 2012, MBV Atlantis, Zutphen

Dit wordt de eerste wedstrijd van het volgende seizoen.

30 September is het Nederlands Kampioenschap.

Even geheel los hiervan:
15./16.09.2012 RWSC Duisburg Rahmer See, DU
Dit is een datum van de LIPO MASTERS, en het is voor de NL racers een goede ervaring om daar een wedstrijd te varen. Het niveau is daar hoog.

Ook zou het natuurlijk leuk zijn om in de komende 6 weken een keer 'gewoon' bij elkaar te komen. Marcel heeft veel water achter z'n huis ;) (ook degene buiten de 'wedstrijdscene' zijn uiteraard welkom!)

1e 2013, Zondag 2 September 2012, MBV Atlantis, Zutphen

Dit wordt de eerste wedstrijd van het volgende seizoen.

30 September is het Nederlands Kampioenschap.

Even geheel los hiervan:
15./16.09.2012 RWSC Duisburg Rahmer See, DU
Dit is een datum van de LIPO MASTERS, en het is voor de NL racers een goede ervaring om daar een wedstrijd te varen. Het niveau is daar hoog.

Ook zou het natuurlijk leuk zijn om in de komende 6 weken een keer 'gewoon' bij elkaar te komen. Marcel heeft veel water achter z'n huis ;) (ook degene buiten de 'wedstrijdscene' zijn uiteraard welkom!)

19 en 26 augustus ga ik meevaren in het BK, Steven en Stefan gaan ook wel mee gok ik. En Willem, met veel mensen ga ik niet achter mijn huis varen hoor, dan krijg ik gezeur met buren, maar hier 300 meter vandaan kan er dan prima gevaren worden:cool:

Dan ga ik ook proberen om naar België te gaan. Voor zover ik weet heb ik die datum vrij.

Ja is goed, zie je nog kans om voor de Belgische wedstrijden tijd vrij te maken voor 'testen' ...

Dan ga ik ook proberen om naar België te gaan. Voor zover ik weet heb ik die datum vrij.

Ja is goed, zie je nog kans om voor de Belgische wedstrijden tijd vrij te maken voor 'testen' ...

Hahaha Willem, ik vaar iedere week wel even vlug een paar keer om aanpassingen die ik gedaan heb uit te testen. Geef maar aan wanneer je tijd hebt.

Back