Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zojuist inderdaad vernomen dat het is AFGELAST.
Gelijk een nieuwe datum plannen is niet gek.
Jan, Marcel is de 22ste of de 29ste dan een optie? Hebben we nog 2 weken. Dan kan Jens ook meevaren als hij z'n spullen uit HK heeft![]()
@ Fokke, ik woon in Amersfoort en heb ook genoeg boten staan om te bekijken hoor ;-) en woon daarbij aan het water, dus testvijver achter mijn huis. We testen hier best regelmatig voor de wedstrijden voor optimale afstelling met een paar vaarders hier uit de buurt, dus kom eens langs om te kijken anders.
1e 2013, Zondag 2 September 2012, MBV Atlantis, Zutphen
Dit wordt de eerste wedstrijd van het volgende seizoen.
30 September is het Nederlands Kampioenschap.
Even geheel los hiervan:
15./16.09.2012 RWSC Duisburg Rahmer See, DU
Dit is een datum van de LIPO MASTERS, en het is voor de NL racers een goede ervaring om daar een wedstrijd te varen. Het niveau is daar hoog.
Ook zou het natuurlijk leuk zijn om in de komende 6 weken een keer 'gewoon' bij elkaar te komen. Marcel heeft veel water achter z'n huis(ook degene buiten de 'wedstrijdscene' zijn uiteraard welkom!)
Dan ga ik ook proberen om naar België te gaan. Voor zover ik weet heb ik die datum vrij.
Ja is goed, zie je nog kans om voor de Belgische wedstrijden tijd vrij te maken voor 'testen' ...