Nou
R.dam is net achter de rug. Op naar Loon op Zand.
Ik heb er nu al zin in. Wie doet er weer mee?
Grt.
R.dam is net achter de rug. Op naar Loon op Zand.
Ik heb er nu al zin in. Wie doet er weer mee?
Grt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Robbin zei:Denk niet dat ik het red met m'n nieuwe zender en vliegtuig, moet dan maar met een scheve Clik vliegen (waar tijdens de DM een koffer opgevallen is).
Alexzzz zei:Robbin zei:Denk niet dat ik het red met m'n nieuwe zender en vliegtuig, moet dan maar met een scheve Clik vliegen (waar tijdens de DM een koffer opgevallen is).
Bijna iedere beschadigde shockflyer is toch opnieuw uit te lijnen?
Grt.
Pjotrrr zei:Knappe jongen als jij een beschadigt/scheef wedstrijdkistje ook maar enigzins zo goed krijgt als een perfect gebouwde nieuwe... :roll:
Alexzzz zei:Pjotrrr zei:Knappe jongen als jij een beschadigt/scheef wedstrijdkistje ook maar enigzins zo goed krijgt als een perfect gebouwde nieuwe... :roll:
Valt mee hoor; even de hevel van de aileronservo erafhalen met de aansturing, en de vleugels kunnen al op een vlakke plaat gelegd worden. Met de staart moet je misschien de carbonversteviging (als die er zit aan de bovenkant) lostrekken en achteraf weer vastlijmen. Is heus niet zo moelijk allemaal, er is vast wel wat van te maken, uiteraard zal het nooit zo mooi zijn als een nieuwe, maar er is echt wel iets aan te doen. :lol:
Grt.
jobverkerke zei:hmmm, hoe komt het dat jij hier zo goed in bent :?: Zeker al vaak moeten doen :lol:
Wat weegt ie dan Peter?
Grt.
Ik vlieg op 3s omdat mijn strecker een 3 s motor is.
ik zit geloof ik rond de 134/136 gram. ikm moet hierdoor iets harder vliegen.
mar dit is zeker beter dan die micro rexjes. toch ben ik zeer tevreden
Zo, nog een paar nachtjes slapen en dan is het weer zo ver.
De 2de wedstrijd van het NK zal dan gehouden worden in Loon op Zand.
Hierbij alvast de adres gegevens voor komend weekend:
De Wetering
Weteringplein 1
5175 BZ Loon op Zand
De verwachting is dat er een hoop publiek op afkomt daar de zaal/organisatie een hoop promotie heeft gedaan aan het NK.
http://www.smc-acc.nl/viewdetailcalendar.aspx?ID=41
Let op!! de tijd in bovenstaande link is de aanvangst tijd voor het publiek! We verwachten de piloten allemaal om 9 uur zodat de inschrijving snel kan worden afgerond.
De accomodatie beschikt over een uitstekende gezellige bar waar ieder zijn eigen droog je en natje kan verzorgen.
Tot zondag!