Zondag 9 Dec 2e F3P Wedstrijd Loon op Zand.

goedemorgen allen,

na de tweede succesvolle wedstrijd te Loon op Zand wil ik graag nog 1 iemand in het zonnetje zetten en wederom bedanken voor de ongelooflijke inzet, het beschikbaar stellen van materialen en de vele kilometers die hij door het land rijdt voor onze sport. Op het einde van de dag is hij altijd keihard aan het werken en wordt zo, zwaar onterecht!!!, niet genoeg bedankt.

RUDY, Namens de Subcommissie RB Kunstvlucht wil ik je nog even extra bedanken voor alle inzet weer afgelopen zondag. Super!!!

Bij deze nodig ik iedereen uit om Rudy ook even te bedanken voor zijn inzet!

goedemorgen allen,

na de tweede succesvolle wedstrijd te Loon op Zand wil ik graag nog 1 iemand in het zonnetje zetten en wederom bedanken voor de ongelooflijke inzet, het beschikbaar stellen van materialen en de vele kilometers die hij door het land rijdt voor onze sport. Op het einde van de dag is hij altijd keihard aan het werken en wordt zo, zwaar onterecht!!!, niet genoeg bedankt.

RUDY, Namens de Subcommissie RB Kunstvlucht wil ik je nog even extra bedanken voor alle inzet weer afgelopen zondag. Super!!!

Bij deze nodig ik iedereen uit om Rudy ook even te bedanken voor zijn inzet!

Rudy (en Han),

Inderdaad, super, supergeluid, dankjewel!

Mvg,

Koen

na dat ik vorige wedstrijd voor peter shocky setjes had mee genomen, vroegen er meer mensen naar.
Als je het online besteld, komen er 5E bij,
Ik kan het mee nemen dan komt er 50ct bij om de benzine kosten te heffen,
dus wie wil der een of meer hebben, ik kan ze mee nemene met de volgende wedstrijd.
totaal komt het dan op 6.50

nee het is geen handel!!!
Maar hoorde dat er ong 15 euro voor werd gevraagt soms.

grt,

Der Rudi ist Gigantisch!!!

0_santa32c4.gif

Back