Dat is een goeie....... voor de motorcross heb ik een oakley (die met het brede glas) met van die spiegelende oranje zonnestralentegenhoudendeencontrastverhogende ruitjesHij heeft wel een coole bril op. De Oakley MX airbrake?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat is een goeie....... voor de motorcross heb ik een oakley (die met het brede glas) met van die spiegelende oranje zonnestralentegenhoudendeencontrastverhogende ruitjesHij heeft wel een coole bril op. De Oakley MX airbrake?
Wil dat goed? Ik werd gewaarschuwd dat die glazen dan onregelmatig mee kleuren doordat het glas niet overal even dik is.
Maar ik moet heel eerlijk zeggen dat varifocus mij niet echt goed bevalt tijdens het vliegen. Ja, ik kan veel beter mijn zenderdisplay aflezen, maar als ik ook maar IETS scheef naar het vliegtuig kijk, is het beeld niet optimaal. En daar heb ik met de gewone bril geen last van. Dan maar wat meer moeite met het display...
Was ik ook bang voor, toen ik er aan begon, maar dat valt heel erg mee, en ik ben er in het dagelijks leven prima mee. Vooral autorijden is een stuk prettiger (had moeite met het aflezen van de GPS bijvoorbeeld), en achter de computer is het helemaal ideaal, ik kan nu gewoon mijn bril ophouden.Ik heb wel meer gehoord dat sommige mensen niet kunnen wennen aan varifocus, is erg persoonlijk.
Dat is een goeie....... voor de motorcross heb ik een oakley (die met het brede glas) met van die spiegelende oranje zonnestralentegenhoudendeencontrastverhogende ruitjes
MIjn vliegbril van George de Jong heeft een iets betere kwaliteit Zeiss glazen dan de Serengeti.
Ik heb een Serengeti opgehad en daarna degene die ik nu heb.
Met de Serengeti zag ik gewoon blauw lucht, met degene die ik nu heb zag ik zelfs kleine wolkjes, ik kon de lucht beter lezen.
En de glazen zijn wat oranjig, dat geeft een enorm contrast.
alles wat belangrijk is, zit een alarm op, in mijn geval.
En als ik echt wat af moet lezen, hou ik mn zender ff omhoog, zodat ik over de rand van de bril kan lezen.
maar dat komt eigenlijk zelden voor.
meer om ff te kijken hoever mn timer al verlopen is, bijvoorbeeld
hahaha slaat werkelijk weer helemaal nergens op heIk heb een motor gekocht, dan zwaait er tenminste nog eens iemand naar mij.
En ik heb een zender, zodat er ook zo nu en dan eens iemand wat tegen mij zegt.
Je moet toch iets.
Ligt eraan onder welke hoek je na een lcd display kijkt met gepolariseerde lenzen. Ik heb er geen last van. Op mijn horloge, zender of auto instrumenten niet.
Ik ben geen echte piloot waar de voordelen van een polariserende bril niet opwegen tegen het feit dat je je instrumenten ten allertijden moet kunnen aflezen. Mocht je het perse willen. Dan kan je een goedkopere lens nemen zonder polarisatie. Persoonlijk nul last van. Echt niks.
Je kan met een gepolariseerde bril alsnog lcd schermpjes aflezen hoor. Ligt eraan hoe deze (polariserende laag)is geplaatst. Elke keer 45graden draaien. Dan zie je het. Bekijk bijlage 425769
Bekijk bijlage 425768
valt nog wel mee qua prijs hoor. Het is geen overpriced design ding. Dan denk ik aan heel andere merken. Serengeti is geen statussymbool.