Zoom 400 Beltdrive Gezamelijke Inkoop

Gisteren is dus mijn tandwieltje gestript. Ik dacht eerst om met meer tandwieltjes door te gaan alleen nu is het idee er tóch gekomen om voor de beltdrive te gaan. Dit omdat ik geen zin heb om steeds tandwieltjes te moeten kopen en als er dalijk brushless in zit dat het helemaal erg wordt.

Satoer heeft het al eerder gedaan om een soort Inkoopactie te starten.
Dit ben ik nu ook van plan.

Daarom zou ik graag willen weten wie er interesse heeft in een beltdrive conversion kit zodat ik kan gaan mailen over korting.

Ik wil er eigenlijk wel een aanschaffen,maar wil eerst nog even het volgende weten;hoeveel tanden heeft het riempje en de wieltjes?
Ik heb al een foto gezien met daarop het aantal,maar kan het nergens terug vinden.Wie kan mij helpen?

Je kan deze inkoop toch ook bij 1 van de modelbouwwinkels laten verrichten? als deze er meer tegelijk moet inkopen krijg je heus wel
korting.

Rob Keij zei:
Je kan deze inkoop toch ook bij 1 van de modelbouwwinkels laten verrichten? als deze er meer tegelijk moet inkopen krijg je heus wel
korting.

En welke winkel heeft volgens jou de beltdrive?
Dit is een custom made goodie dacht ik.

is niet in een winkel te koop, hooguit in amerikaanse webshops.

ik ben overigens helemaal weg van mijn beltdrive, maar als iker nu nog geen zou hebben zou ik even de protech oplossing afwachten, matt watkins heeft gezegd dat de konische tandwielen van protech zo goed als leverbaar zijn.

het blijft prul, ook met de konische aandrijving, want de tandwielen aan motorzijde zijn nog steeds van prul kwaliteit.

bij quartel in pijnacker zijn ze er mee bezig om dit voor een micro star te maken ben benieuwd wanneer t in productie gaat ?????

Bij Hubdave in de U.S.A. (www.heliworkz.com) kost de belt drive tail upgrade 75 dollar zonder verzendkosten. De levertijd weet ik niet, op mijn Zoom werkt de upgrade geweldig, hij kost je alleen een anderhalve minuut vliegtijd door de extra energie die hij verbruikt. Het is natuurlijk wel veel geld voor een stukje techniek dat de fabrikant van de zoom direct goed had moeten leveren....

Voor mensen die niet hun frame kapot willen zagen is er nog een alternatief:

afb12487.jpg

http://www.e-heli-shop.de/shop/product_info.php?cPath=58_79&products_id=1467

Kost een beetje meer. €129

Ik ben gek op gekleurd aluminium, maar het verschil tussen dit en vier kleine zaagsnedes is dus €55,-- (ruim 120 pieken). :roll:
Tja ... daar kun je 'm nog eens voor crashen :wink:

hmmmmmmmmm prijs is bij mij nog niet bekend , maar 150 eurie vind ik wel schofterig veel centen dan . zal t eens een keer vragen voor de gein .

ik heb ook al betldrives gezien, zelfde als die van hubdave, maar dan hoef je je frame ook niet kaduuk te zagen, en er zat niet van die nodeloos zware en dure blauwe troep bij allemaal.
meen ergens in duitsland, en de prijs was ook aardig, ik meen 55 euro met 2 beltjes erbij.

Back