Zoom 400 en Hummingbird

• Topicstarter Topicstarter kamiel
  • Startdatum Startdatum

wie is de beste Zoom 400 of Hummingbird

• Total voters
    300
K

kamiel

Guest
wat is het groot verschil en wie is de beste
met dank antony

Je hoeft een poll echt niet 3 keer neer te zetten hoor.

Daarnaast zijn er 4 soorten hummingbirds:

- Hummingbird1 (FP)
- Hummingbird2 (FP)
- Hummingbird Elite FP
- Hummingbird Elite CP

Ik neem aan dat je het over een Hummingbird elite CP hebt (deze komt het dichts bij de Zoom 400) . Naast dat er nog geen mensen hier deze hebben. Is het al helemaal zeldzaam als iemand beide heli's gevlogen hebben. Dus een objectieve vergelijking is niet echt mogelijk.

Het beste is dat je je even aanmeld op www.runryder.com en daar even zelf je conclusies uit kunt trekken.

Voor jou als beginner, denk ik dat de Humminbird Elite FP of een hummingbird2 het beste is. Veel crashbestendiger.

sorie mensen maar internet is niet zo goed als nederland je klik op ok en zegt sever niet gevonden dus ik dacht het zal er niet opstaan dus noch een keertje
nogmaals sorie

ik zou gewoon beginnen met de hummi elite dit lijkt me voor een beginner zo als ik en jij iets makelijker en de bij de zoom zijn er een paar problemen bekent als men de staart en hooft motor vervangt door beteren zo ver ik nu al het heb gelezen dan he
ik ga dit na jaar ook nog een elite kopen zo dat ik weer nog wind ook met de heli's bezig kan want met regen wil je niet buiten ziten
en zo ver ik weet is de elite ook iets goedkoper dan de zoom 400

Waar kan je dit kopen.
Ik zie nu dat je een abbo kan nemen maar das alleen met creditcard

Back