zoom 450 bevindingen tot nu toe

Henk,

De Protech Zoom 450 EP is ontworpen door Dennis Franckx (B), een extreme 3D Heli fanaat :D

Naar mijn mening is de Protech Zoom 450 EP een degelijke, betaalbare en ZEER GOED vliegende Heli van Vlaamse bodem :D

Verder heb ik de after sales (Protech) als ongekend en ongeëvenaard (10/10) ervaren :D

Samenstelling:
Protech Zoom 450 CCPM
Protech Outrunner Brushless KV2400 motor
Protech Pro Brushless ESC 30A Controller
Robbe SSM GY401
Robbe FS60 Nano Servo (3 x)
Hitec HS-56HB Tailservo
Graupner SMC16 Scan 35 Mhz. receiver
Flightpower EVO 2150 3s1p 11.1 volt Li-Po batterypacks

M.a.w. PROTECH ZOOM 450 EP niks mis mee :D

hoi,ik ben ook zeer tevreden over de 450 ik heb nu alleen een probleem met de esc die protech levert in het power pakketje, ik krijg de soft start niet aan de praat en het staat in de handleiding van de ESC niet beschreven hoe ik die kan activeren. wel staat erin dat ie te progameren is maar niet hoe je dat moet doen.
mischien kunnen jullie mij helpen?

groetje Tom

als ik het filmpje bekijk van de 450EP, dan heb ik precies het gevoel dat hij er wel een beetje uitziet als een trex450, maar wel minder power heeft. zit daar iets in of is dat maar een gedacht?

kan natuurlijk ook komen doordat ik het filmpje van de align trex600 met nieuwe supermotor gezien heb, maar misschien ook niet.

Maybe zei:
Henk,

De Protech Zoom 450 EP is ontworpen door Dennis Franckx (B), een extreme 3D Heli fanaat :D

Naar mijn mening is de Protech Zoom 450 EP een degelijke, betaalbare en ZEER GOED vliegende Heli van Vlaamse bodem :D

Verder heb ik de after sales (Protech) als ongekend en ongeëvenaard (10/10) ervaren :D

Samenstelling:
Protech Zoom 450 CCPM
Protech Outrunner Brushless KV2400 motor
Protech Pro Brushless ESC 30A Controller
Robbe SSM GY401
Robbe FS60 Nano Servo (3 x)
Hitec HS-56HB Tailservo
Graupner SMC16 Scan 35 Mhz. receiver
Flightpower EVO 2150 3s1p 11.1 volt Li-Po batterypacks

M.a.w. PROTECH ZOOM 450 EP niks mis mee :D
kan je daar misschien een prijskaartje op plakken? dus de helicopter ready to fly, maar zonder zender dan.

Back