De flux en Vxl zijn te veel voor mijn budget, maar wat denk je van die thunder tiger. Of is dat hetzelfde als een reely merk ?(dus is de kwaliteit ook maar zozo)
tunder tiger is wel goed maar de onderdelen zijn duur
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
De flux en Vxl zijn te veel voor mijn budget, maar wat denk je van die thunder tiger. Of is dat hetzelfde als een reely merk ?(dus is de kwaliteit ook maar zozo)
ik zou ze wel graag op dezelfde site bestellen (conrad, scheelt in de moeite en de verzendingskosten). Ik heb ook wel een budget om mij aan te houden (300) en met een lipoly accu en lader ga ik daar over zitten. Als lader dacht ik om een voltcraft 2A snellader te kiezen. En als ik die orion accu kies heb ik nog altijd twee jaar garantie. Weet iemand anders nog een kwaliteitsmerk voor nimh accus?
Ikzelf heb nu al 1 jaar een E-Firestorm flux en ben er zeer tevreden mee.
Zo veel zelf dat ik er vorige week een 2de heb bijgekocht.
Hij is heel stevig en kids-proof ;-).
Mijn kinderen van 3 en 5 (en ikzelf moet ik eerlijk toegeven) hebben al meermaals aan volle snelheid ergens tegengereden.
Heb er wel een setje T-Bone Racing bumpers op staan : HPI E-Firestorm - T-Bone Racing - RC bumper sets
Rij zelf met Nihm : Team Orion 5100 Rocket Pack Stick NiMH (7.2V).
En heb een Graupner Ultramat 14plus lader.
Met de kids voor mij geen Lipo in gedachten: de auto is zo al snel genoeg en neem geen risico (vuur/ontploffing)
die accu had ik ook, was er niet zo blij mee na een tijdje.
tijdens het laden ging het goed mis! (ontploft)
thunder tiger is zeer mooi,met name de phoenix brushless is een mooie auto IMO, de regelaar kan zelfs 3s lipo aan en mij is verteld dat ze dan de 75km/h halen zonder enige problemen.
en qua onderdelen zullen ze niet zo heel duur zijn denk ik, het zal er van af hangen waar je ze haalt.
kortom mooie auto voor zeer weinig geld.
gp zijn echt goede maar je moet er goed mee om gaan
dus lrp is beter omdat deze minder aan dagt nodig hebben
Melvin jij kan echt niet typen!
maar bij andere berichten doe je het ook alalleen 1 woord verkeerd en mensen weten hopelijk wel wat er staat