Zucht here we go again.... neerstortend modelvliegtuig aangezien voor crash echt vliegtuig

Heeft de eigenaar het vliegtuig geblusd? Zou mooi zijn als dat nou ook in het nieuws kwam.

Niks aan de hand:
De eigenaar heeft zorgvuldig gehandeld, geblusd blabla en dan die foto van die emmer en blusser.

Elburg, zou dat dan de formost van meneer Broekhuizen kunnen zijn geweest............... Die woont in Elburg.........

Wildvliegen bestaat niet meer maar jah, de genoemde persoon heeft een "prive" stripje.
Zat gister de foto`s te bekijken en toen leek het redelijk op het veld wat ook op zijn vidoe`s wel eens voorbij komt.

Laten we dan zeggen vliegen met een jet buiten de
"normale" clubvelden.

Deregulatie helpt dus niet........

Ik neem aan de de brandweer weet waar de lokale clubveldjes
liggen en dat men dan toch anders reageert op dergelijke meldingen.

Johan

Laatst bewerkt:
Laten we dan zeggen vliegen met een jet buiten de
"normale" clubvelden.

Deregulatie helpt dus niet........

Ik neem aan de de brandweer weet waar de lokale clubveldjes
liggen en dat men dan toch anders reageert op dergelijke meldingen.

Johan

Voor zover ik weet hebben we die hier niet in de buurt ;) NIet aan de tempelweg in ieder geval. Daar staan een paar boerderijen en zit een beeldentuin. geen vliegcluppie....

formost

Helaas kon de formost niet tegen het geweld van de gemodiviseerde kj66.
De wind stond goed op de baan het gras was kort het was prachtig weer reden genoeg om de formost eens te vliegen.
De motor op geschroefd naar 120k hij kwam gemakkelijk los na een rondje vliegen met half gas maar eens kijken hoe het gaat met vol, dat gaat wel lekker, even recht omhoog niet gek ,tweede rondje knikte de vleugel net naast de versteviging in een tol vlucht richting de grond.
Een vuurbal dikke zwarte rook ,snel er na toegelopen geblust er was al niets meer van over.
In de verte een brandweer auto zal niet waar zijn. kan ik mij verstoppen .
Toen ging het allemaal snel, brandweer auto,s ambulance politie veel mensen .
Ik ben het nog een beetje aan het verwerken. nee niet dat ik nu geen formost meer heb maar al die aandacht.

Nee vroeger zou zo iets ontdenk baar zijn zo veel mensen op de been wie had er nu telefoon, en internet was er ook al niet.

De motor begint al weer te glimmen , van de kunstof in laat heb ik niets van terug gezien .
De compressor is iets beschadigd reden om hem niet meer te gebruiken
binnen kort proef draaien en er zal vast wel weer een nieuw modelletje komen.
Maar even rustig aan . Gr Gerrit Jan.

En denk niet wat stom zal mij niet over komen .

kan iedereen overkomen zelfs al stort je niet neer kan het al aangezien worden voor een neerstortend vliegtuig. Het is puur de onkennis van mensen om vliegtuigen te herkennen... de vuurbal zal toch niet op kilometers ver te zien zijn geweest?

Back