Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
alleen met lichte zeilen worden verkocht
Zoals vanmorgen even besproken - ik heb ook een aantal kleuren beits in het programma. Je kunt het hout hier mooi (naar wens) op kleur brengen.Zo ik ben begonnen , heb de spanten bekleed, nu rijst mijn vraag is het niet mooier om deze een beitskleur te geven op waterbasis, om de kleur meer tot uiting te laten komen?
dankjewel @Bouke van der Voet , voor de tipHoi Geer, welkom!
er zijn best een aantal bouwverslagen waar je je voordeel mee kunt doen voor deze botter:
https://www.modelbouwforum.nl/search/59238394/?q=botter+bouwverslag&o=date&c[node]=92
we kijken met je mee als je veel foto's plaatst
vragen, stel ze gerust !
Ha @*Hans* , ik zal het onthouden, heb nu de spanten in de deense olie gezet, is wel fijn spul, vernis is toch wel wat dikker , de zeilen ben ik nog niet uit, misschien houdt ik het zo @Pingu57 zegt zelf , tenslotte ben ik de kapiteinZoals vanmorgen even besproken - ik heb ook een aantal kleuren beits in het programma. Je kunt het hout hier mooi (naar wens) op kleur brengen.
Je zou er eventueel zelfs de zeilen mee kunnen kleuren.
Voor het herkennen van kleur en wat het uiteindelijk wordt kan je het ook even ietsie nat maken. Hierdoor zie je wat voor kleur het gaat worden min of meer.Zo ik ben begonnen , heb de spanten bekleed, nu rijst mijn vraag is het niet mooier om deze een beitskleur te geven op waterbasis, om de kleur meer tot uiting te laten komen?
Ja, ik twijfelde nog, zag het ook bij een bouwverslag ook dat het twee stukjes was ipv een heel stukje, ik dacht dat het dekje op gelijke hoogte moest met de spanten , maar niet dus , dankjewel voor je supportGeer, als je de foto's goed bekijkt, dan zul je waarschijnlijk zien dat je op dat spantje 2 stukjes plakt, want dat dekje rust op de valse kiel.
Maar ik heb inderdaad aan de andere kant ook 2 stukjes geplakt. en dat heb ik aan de boegzijde ook gedaan met een paar dekjes.