zutphen en omgeving

he hallo ik ben nieuw hier op het forum ,maar nu las ik dat er geen vliegclub in de buurt van zutphen zit ?
wat wil het geval ik heb een stuk grond die ik eventueel wel beschikbaar wil stellen ,voor het modelvliegen
want ik ben een beginnende vlieger (moet nog beginnen ben druk aan het bouwen)
woon in de omgeving van vorden
dus als er animo is dan hoor ik het graag

Ligt dit veld buiten de bebouwde kom en ver van de bebouwing? Geen hoogspanningskabels boven of bij het terrein? Is het geschikt voor motorvliegen?

Groeten Peter

Hallo Korhorn,

Dat is ook toevallig, ik woon ook in Vorden en ben lid bij de LMC te Lichtenvoorde.
Ik ben ook een beginnende vlieger en vlieg onder begeleiding maar op het moment ligt het een beetje stil.
Ben jij ook al lid van de KNVVL en van een vereniging ?
Als ik je een tip mag geven, kijk ook even in je verzekeringspolis of de verzekering de aangerichte schade wel vergoed.
Heb je al eerder gevlogen of is dit echt het allereerste begin, zorg dan voor een goede instructeur.
Groeten, Toni

Ligt dit veld buiten de bebouwde kom en ver van de bebouwing? Geen hoogspanningskabels boven of bij het terrein? Is het geschikt voor motorvliegen?

Groeten Peter

ligt inderdaad ver van de bbkom en redelijk van enige bebouwing af,geen kabel in de buurt ,en wat maakt het geschikt voor motorvliegen???(geluids overlast)
??

Hallo Korhorn,

Dat is ook toevallig, ik woon ook in Vorden en ben lid bij de LMC te Lichtenvoorde.
Ik ben ook een beginnende vlieger en vlieg onder begeleiding maar op het moment ligt het een beetje stil.
Ben jij ook al lid van de KNVVL en van een vereniging ?
Als ik je een tip mag geven, kijk ook even in je verzekeringspolis of de verzekering de aangerichte schade wel vergoed.
Heb je al eerder gevlogen of is dit echt het allereerste begin, zorg dan voor een goede instructeur.
Groeten, Toni

we kunnen wel contact opnemen met elkaar ?
wat de verzekering betreft dat moet ik ff uitzoeken
ben echt een beginner ,heb van een kennis een bouwpaket van een graupner amateur 1 gekregen en ben er aan begonnen om hem in elkaar te zetten .verder wel ervaring in het rijden maar wil nu wel een keer vliegen !

ik kom in de zomer en voorjaar heel aak in heerde (stacaravan), ligt daar ook niet al te ver vandaan. ik vlieg daar alleen electro. mn brandstof vlieg ik alleen op de vliegclub.

Ik ben van de week even bij Paul Korhorn op bezoek geweest en we hebben even samen nagedacht over een vorm van georganiseerd vliegen in de omgeving van Zutphen. Paul heeft zelf ruimte en veel connecties in de directe omgeving (driehoek Zutphen-Vorden-Wichmond). We zoeken eigenlijk nog mensen die zich serieus willen inzetten om een modelvliegclub van de grond te laten komen (figuurlijk dan :) ). Daarnaast is het natuurlijk handig om te weten hoeveel mensen interesse hebben om in deze omgeving te gaan vliegen. Graag een berichtje via PB, liefst incl. e-mail adres en zet er ook even bij of je net als ons bereid bent om je nek uit te steken (gespreken met gemeente, grondeigenaren, eventueel plekje in bestuur etc.).

Ik ben zeer benieuwd!!

ik heb net ff gekeken en heerde en zutphen blijken toch 40km uit elkaar te liggen .is me iets te ver.

ik ben ook wel geintresseerd
ik ben nog zoekende naar een andere club.
Ik woon ongeveer 3/4 uur van zuthpen af.
aan welke kant van zuthpen heb je een terrein?
groeten Gertjan

Back