Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Eric van Dijken zei:Lullig, misschien.... maar wel correct volgens het regelement.
Das een van de redenen dat ik vorig jaar heb gevraagd om geen brevet eisen op te nemen voor de F3K wedstrijden. Het is volgens het huidige reglement onmogelijk om met een DLG het A (zweef) brevet te halen.
PascalvO zei:Met een werpstart wel. Maar wat houdt je tegen om met een elastiek of een lier te starten?
Op dezelfde uitgangshoogte zal een DLG makkelijker 3 minuten vliegen dan de meeste beginners modellen.
Alex Hoekstra zei:Loet,
Volgens mij kun je een brevet aanvragen als je bij de eerste 5 op een door de KNVvL uitgeschreven wedstrijd eindigd. Zo heb ik ook ooit mijn zweefbrevet gekregen. Dus waar wacht je nog op.
Hee, da's mooi. Ik was in Weert 5[sup:2887026787]e[/sup:2887026787] (en laatste) bij de mini's en kom dus in aanmerking voor een brevet. Toch :?Volgens mij kun je een brevet aanvragen als je bij de eerste 5 op een door de KNVvL uitgeschreven wedstrijd eindigt
Wubbe zei:Hee, da's mooi. Ik was in Weert 5[sup:5eb82bb528]e[/sup:5eb82bb528] (en laatste) bij de mini's en kom dus in aanmerking voor een brevet. Toch :?Volgens mij kun je een brevet aanvragen als je bij de eerste 5 op een door de KNVvL uitgeschreven wedstrijd eindigt
Leon
Wubbe zei:Maar waar heb ik zo'n brevet eigenlijk voor nodig :?:
Dat doe ik al een tijdje (en velen met mij) zonder brevet.Om alleen zonder begeleiding te mogen vliegen