Zwembadvaren in Lelystad, 11 September

Discussie in 'Duikboten' gestart door Lex Verkuijl, 8 jul 2005.

  1. Lex Verkuijl

    Lex Verkuijl

    Lid geworden:
    30 okt 2004
    Berichten:
    4.619
    Locatie:
    Lelystad
    Hallo duikbootvrienden,

    Ik heb, of eigenlijk dan Modelbotenclub Isis heeft, een verzoek ontvangen van het plaatselijke zwembad. Zij vieren op 11 September hun 5 jarig lustrum, en vragen of Isis daar dan demonstraties kan komen geven. Ze vragen iets met wat spektakel, en dat willen we dan doen met sleepdemonstraties, wedstrijdjes met kleine speedboten e.d.

    Waar ik natuurlijk toen meteen aan dacht waren onze onderwaterbootjes. In zo'n groot zwembad varen is natuurlijk perfect voor onze onderzeeërs, ideaal voor ons, leuk voor het publiek, en spectakel voor het zwembad zelf!

    Daarom hier de vraag wie er zin en gelegenheid heeft om ook te komen varen? Het is in ieder geval op de genoemde 11 September in zwembad De Koploper in Lelystad. Exacte tijden en hoe het één en ander georganiseerd gaat worden moeten we nog van hen horen.
     
  2. sven

    sven

    Lid geworden:
    22 feb 2004
    Berichten:
    10.668
    Locatie:
    Roosendaal
    Zwambad? Getsie. :D
     
  3. Lex Verkuijl

    Lex Verkuijl

    Lid geworden:
    30 okt 2004
    Berichten:
    4.619
    Locatie:
    Lelystad
    Hahahaha

    Wil je weer iets te snel zijn, dan krijg je dat :oops: :oops:
     
  4. mdejong

    mdejong

    Lid geworden:
    8 mei 2005
    Berichten:
    545
    Locatie:
    Dordrecht
    Lex,

    Heb je eindelijk ook zo'n test basin gevonden :lol: :lol: :lol:

    Het hangt er een beetje vanaf of ik mijn U177 in een vaarklare toestand kan krijgen. In dat geval hoe ik me aanbevolen. Laat je snel meer weten over de status van de U177.



    Groetjes:

    Mathijs
     
  5. mdejong

    mdejong

    Lid geworden:
    8 mei 2005
    Berichten:
    545
    Locatie:
    Dordrecht
    Lex,

    Ik heb zelf mijn duikbrevet en zou eventueel samen met een buddy onderwaterfoto's kunnen maken. Natuurlijk alleen als je (en modelbouw vereniging isis) het leuk vindt.

    Laat maar even weten wat je van het idee vindt.



    Groetjes:

    Mathijs
     
  6. toneburst

    toneburst

    Lid geworden:
    16 apr 2003
    Berichten:
    969
    Locatie:
    Nederland
    Hoi Lex,

    noteer mij maar met drie boten.....

    Jos
     
  7. Deelder

    Deelder

    Lid geworden:
    23 sep 2004
    Berichten:
    92
    Locatie:
    Maartensdijk
    Hi Lex,
    11 september niet (vakantie) en 25 september wel!
    Groeten,
    Mart
     
  8. Deelder

    Deelder

    Lid geworden:
    23 sep 2004
    Berichten:
    92
    Locatie:
    Maartensdijk
    Uh, sorry Lex, 25 september ook niet.
    Mart
     
  9. Joop.O.H.

    Joop.O.H.

    Lid geworden:
    22 jul 2004
    Berichten:
    829
    Locatie:
    Hengelo
    Hi Lex

    Ik wil ook wel komen met mijn XXI.

    Ik ben nu bezig om mijn terpedo's te optimaliseren zo dat ze er alle zes werkend uit de buis komen,tot nu toe blijven er steeds enkele in de buis zitten om dat de elektronica nog wel eens hapert,maar denk dat ik het tegen die tijd heb opgelost.
    Het lijkt mij wel een mooi gezicht om de torpedo's in helder water uit de buis te zien komen.

    Gr.Joop
     
  10. mdejong

    mdejong

    Lid geworden:
    8 mei 2005
    Berichten:
    545
    Locatie:
    Dordrecht
    Lex,

    Wat vond je van het idee om eventueel samen met een buddy onderwaterfoto's kunnen maken. Ik wil mezelf niet opdringen en natuurlijk alleen als jij en modelbouw vereniging isis het leuk vinden.


    Groetjes

    Mathijs
     
  11. Lex Verkuijl

    Lex Verkuijl

    Lid geworden:
    30 okt 2004
    Berichten:
    4.619
    Locatie:
    Lelystad
    Hoi Mathijs,

    Lijkt mij een leuk idee!

    Ik moet het echter even met het zwembad opnemen of dit kan / mag. We zitten nog te wachten op definitieve gegevens van hun organisatie. Ik hou je op de hoogte.
     
  12. Halmar

    Halmar

    Lid geworden:
    14 apr 2003
    Berichten:
    1.066
    Locatie:
    Amersfoort
    ik hou me aanbevolen, als ik kan tenminste. in helder water varen is toch ook wel heel erg leuk.

    Groeten Halmar
     
  13. Lex Verkuijl

    Lex Verkuijl

    Lid geworden:
    30 okt 2004
    Berichten:
    4.619
    Locatie:
    Lelystad
    Hoi Halmar,

    Jou Shark zou ook mooi in het hoofdstuk
    passen!!
     
  14. Halmar

    Halmar

    Lid geworden:
    14 apr 2003
    Berichten:
    1.066
    Locatie:
    Amersfoort
    :D

    Groeten Halmar
     
  15. Niek

    Niek PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    21 aug 2002
    Berichten:
    8.779
    Locatie:
    Almere
    Indoor water vliegen ook mogelijk?
     
  16. Paul

    Paul

    Lid geworden:
    15 aug 2003
    Berichten:
    152
    Locatie:
    almere
    niek en water.... uh oh! :wink:
     
  17. Lex Verkuijl

    Lex Verkuijl

    Lid geworden:
    30 okt 2004
    Berichten:
    4.619
    Locatie:
    Lelystad
    Er komen hier opeens vreemde vogels voorbij gevlogen in het onderwaterhoekje!! :lol: :lol: :lol:

    Niek,

    Ik wist niet dat indoorvliegtuigen er ook met drijvers waren! 8O Ik zal het in het achterhoofd houden, maar in eerste instantie is het de bedoeling dat we met bootjes aankomen. Misschien dat we sowieso toch in het buitenbad moeten gaan varen, en dan wordt het toch lastig voor indoor vliegen. Maar zoals gezegd, we moeten nog overleg hebben met het zwembad, ik zal het eens bij hen opperen. Wordt vervolgd...
     
  18. MDBG

    MDBG

    Lid geworden:
    10 feb 2005
    Berichten:
    2.335
    Locatie:
    Provincie Groningen
    Hallo,
    hier weer een berichtje van mij.
    In Lelystad hebben we allemaal gevaren en op het forum stond dat de foto's verzameld zouden worden en op cd gezet kwamen.
    Er was zelfs iemand die het ter plekke zou doen met zijn laptop foto's verzamelen en meteen een cd branden.
    Is er dus nu al een cd met foto's?
    Graag zou ik wat foto's hebben voor het blad Sonar en natuurlijk voor mezelf.
    Is het mogelijk er een te krijgen?

    Hein

    ps. komend weekend tentoonstelling en beperkt varen in Den Helder tijdens de vlootdagen
     
  19. Lex Verkuijl

    Lex Verkuijl

    Lid geworden:
    30 okt 2004
    Berichten:
    4.619
    Locatie:
    Lelystad
  20. Lex Verkuijl

    Lex Verkuijl

    Lid geworden:
    30 okt 2004
    Berichten:
    4.619
    Locatie:
    Lelystad
    Hallo allemaal,

    Ik kom net terug uit het zwembad, waar we wat informatie hebben gehad over het lustrum. Wat zij hebben gepland is dat in het grote wedstrijdbad over de hele dag diverse demonstraties worden gegeven. Hierbij zijn tijdsblokken van één uur gepland, en Isis staat van 13:00 tot 14:00.

    Ja, ik stond ook een beetje te balen :evil: , maar er was niet meer van te maken. En van dit uur wordt door een wedstrijd met kleine speedbootjes zo'n kwartier afgesnoept. Daarna kunnen allerlei boten het water in, en kun je dan natuurlijk zeggen de ene helft voor duikboten, en de andere helft voor oppervlakte, maar ruim is het dan niet. (als je steeds 15 cm onder blijft weer wel, kun je overal onderdoor.. :wink: ) Kortom, het is voor Isis wel even leuk varen, maar uit duikboot-oogpunt is het wat teleurstellend.

    Mochten er mensen zijn die ondanks de korte vaartijd van 30 tot 45 minuten nog acte de présence willen geven zijn die natuurlijk van harte welkom, maar het is voor de meesten een verrekte eind rijden daarvoor. Laat maar weten wat je ervan denkt. Wij als Isis trouwens gaan na het zwembad verder varen in ons eigen vaarwater, dat ligt er vlak bij namelijk. Wie er komt is daar dan natuurlijk ook welkom, en kun je je accu's toch nog leegvaren :p Nogmaals, roept U maar!

    Gegevens:
    Zwembad De Koploper
    Badweg 12
    8223 PA Lelystad
    Wij verzamelen om 12:30 bij de ingang

    PS @Niek, ik hoef jou niets meer te vertellen denk ik, hè?? Zal niet lukken dat indoorwatervliegen :|
     

Deel Deze Pagina