Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat zou altijd kunnen, maar ...Kan het zijn dat alleen de waterlijnen gevisualiseerd worden door de software?
Dat zou altijd kunnen, maar ...
De software die mijn machine bestuurt (en G-code als input krijgt), kan ook op een willekeurige PC worden gedraaid. Als het besturingsbordje niet wordt gevonden gaat hij in simulatiemode. Daarmee heb ik die G-code gedraaid. Dan wordt zichtbaar dat er ook echt niets tussen die baantjes zit.![]()
Ik gebruik een watergekoelde freesmotor. Zoiets. Goed zoeken, dit was de eerste de beste die ik nu net tegenkwam. Er zit soms meer dan $ 100,- tussen de ene of andere aanbieding. Ook goed op de 'shipping' kosten letten, kunnen ook zomaar $ 150,- zijn.Welke controller gebruik je op je cnc? Ik gebruik een planetCNC controller. Ben benieuwd hoe je dit verder aanpakt. Al veel gefreesd en veel geleerd, maar dit 2,5d werk wil ik ook graag gaan doen. Echter nog geen ervaring.
Wil kernen voor dlg gaan frezen op termijn. Dan is alleen die lawaaiige kress niet zo fijn [emoji6]
Er zijn ook lichtere versies: 800, 1200, 1500 Watt zo uit mijn hoofd.Deze motoren zijn behalve stiller helaas ook een stuk zwaarder in gewicht.
Bij deze:Later zal ik nog een foto van de 3 delen plaatsen.
De foto's die je hier ziet zijn zonder nabewerking, direct uit de frees.Hoe heb je ze glad gekregen? Met de frees ook? Of met de hand geschuurd?