Ziet er goed uit!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hiermee twee plaatjes van mijn winterproject wat een beetje te vroeg is geëindigd!
Het bouwen ging voorspoedig en eenvoudig, leuk ding voor erbij en als je eerste ervaring wil doen op het snelle vliegen! Bij mij ging het altijd langzaam.....maar dit is dan een leuke opstapper naar het raggen en speedy.
Ik ben er blij mee
Bekijk bijlage 194237
Power setup zoals eerder in dit verslag benoemd
Bekijk bijlage 194240
Ik heb nog wel een 0,8cc Cox liggen zoals op de tekening, maar toch elektrisch gemaakt!
Hieronder een plaatje van de aansturing van het hoogte roer, vanuit het midden, dus niet zoals klassiek langs de zijkant zoals op de tekening.
Dit is aerodynamischer
Bekijk bijlage 194242
Gisteren z'n maiden gehad................heerlijk, wel met wat expo erop om te wennen
Ik ben benieuwd of er nog meer volgen
Dit draadje heeft al minstens 6 Hornets opgeleverd. Kunnen we binnenkort een Hornet only meeting doen ;-)
Zou eigenlijk ook terug eentje moeten bouwen. Mis hem (zeker na het zien van al die mooie nieuwe hier).
Heb lipo's liggen, heb een ontvanger liggen, hout, folie... zucht...
I know. Maar is 1 van die dingen die ik niet mocht verkocht hebben.... [emoji574]Maar Dries toch, je hebt nu toch een Rasant
Ik denk gewoon een Clark-Y profiel
Het meest gebruikte bij eenvoudige modellen die geen symmetrisch profiel nodig hebben.
Vlakke onderkant, makkelijk voor op de bouwplank