Helaas kan ik door een auto-ongeluk, waarbij ik mijn rug gebroken heb, niet verder met de F1-1kg.
Ik moet nog veel schuren en dat gaat lichamelijk ff niet lukken.
Ik heb de afgelopen weken mezelf bezig gehouden met het tekenen van een Hydro. Je moet toch wat he als je niet veel kan
Dit is het ontwerp:
Ik heb er een spantenplan van gemaakt en deze laten frezen door RBC-kits.
Na twee (lange
) dagen wachten krijg je het volgende binnen:
Na wat snijden hou je dit over:
Na het bouwen van een bouwplank en een middagje passen en meten zijn we tot zo ver gekomen:
Dit is nu mijn eerste ervaring met houtbouw maar man wat bouwt dat snel! Ik merk nu al dat dit erg verslavend is dus dit zal niet de laatste zijn
Hoe snel de volgende update komt kan ik niet zeggen. niet iedere dag gaat het zoals ik zou willen maar heerlijk om mijn zinnen even ergens anders op te hebben!
Ik moet nog veel schuren en dat gaat lichamelijk ff niet lukken.
Ik heb de afgelopen weken mezelf bezig gehouden met het tekenen van een Hydro. Je moet toch wat he als je niet veel kan

Dit is het ontwerp:

Ik heb er een spantenplan van gemaakt en deze laten frezen door RBC-kits.
Na twee (lange

Na wat snijden hou je dit over:

Na het bouwen van een bouwplank en een middagje passen en meten zijn we tot zo ver gekomen:

Dit is nu mijn eerste ervaring met houtbouw maar man wat bouwt dat snel! Ik merk nu al dat dit erg verslavend is dus dit zal niet de laatste zijn

Hoe snel de volgende update komt kan ik niet zeggen. niet iedere dag gaat het zoals ik zou willen maar heerlijk om mijn zinnen even ergens anders op te hebben!