Nationaal Modelvliegkamp 2009

ik heb ook iets gezien met een hatori pijp oid, is dat nog iets?

de motor staat nu op een aluminium motorsteun, ik denk dat ik door die te vervangen met een nylon motorsteun al minder geluid ga maken. Ik heb ook nog een mooi rubbersysteem van mn vorige trainer liggen, dus die kan er dan op.
 
Laatst bewerkt:
ik zou wel is willen komen om gewoon is met mijn extra te vliegen alleen maar het probleem natuurlijk is het vervoer ik zou het wel is leuk vinden :p

Zou ik ook wel voor een dagje willen doen hoor, is best fun dan, maar dan moet je wel voor de volle week betaald hebben:D
 
ho shit, heb terug het zelfde probleem als vorig jaar, ik zit terug tot ergens beging augustus in Los Angeles, dus het zal er van afhangen wat mijn programma wordt of ik kan of niet :p
 
ho shit, heb terug het zelfde probleem als vorig jaar, ik zit terug tot ergens beging augustus in Los Angeles, dus het zal er van afhangen wat mijn programma wordt of ik kan of niet :p


Hey Sam
Da's denk ik geweldig voor je weer een aantal weken naar Los Angeles volgend jaar.
Maar je zegt dat je begin augustus weer terug bent. Volgens mij komt dat dan prima uit i.v.m. de kampdata. Die zijn volgend jaar zo wie zo bijna een volle week later dan in 2008.
Goed om er alvast rekening mee te houden: voor het geval je het niet meer zou weten, het kamp 2009 wordt gehouden van 8 t/m 15 augustus.
Dus je komt he !!!!!! want we willen graag dat het Nationaal Modelvliegkamp internationaal blijft.
groetjes
John Gardeneers
 
Laatst bewerkt:
Demping OS max 7.5 2T:

1) OS P-box uitlaat
2) driebladsprop
3) 'breeze continu' DIY nademper

Dat zou, als je andere forumgebruikers mag geloven, enorm moeten dempen :)
 
alle 3 dus toepassen?

Denk dat er op de uitlaat weinig te winnen valt, want de 46AX motoren (standaard met P-box) zitten ook rond dezelfde dB.

Heb ik met een driebladsprop nog steeds dezelfde power?

Is het gebruik van swingrubbers aan te raden? Zoals ik zei heb ik daar nog een systeem voor liggen(wordt ook gebruikt in f3a volgens mij) . Ik moet dan wel extra gaten in de neus v.d romp boren om er een andere motorsteun op te zetten.
 
Laatst bewerkt:
er zit nu zon rubberen verlengstukje op, ik zal dat breeze ding dan maar eens gaan proberen

beinvloed dit nog (nagatief) de motorloop?
 
Hallo kampers,

De inschrijving van het kamp is inderdaad helaas nog niet van start gegaan. Eerder hebben we aangekondigd dat het kamp op de voormalige vliegbasis Valkenburg zou worden gehouden. Al enkele maanden geleden hadden we onder andere van Domeinen, de eigenaar van de basis, mondeling al toestemming gekregen. Toen we echter de definitieve plannen doorgaven werd de toestemming toch niet verleend. Er was een evenementenbureau die zich had gemeld die van plan is grootschalige evenementen te gaan organiseren op Valkenburg met als resultaat dat er voor ons geen plek meer is om het kamp te houden. Jammer, want alles was verder al rond.

Momenteel zijn John en ik druk in onderhandeling over een andere locatie, want één ding staat vast: het kamp komt er, ook in 2009. Het is alleen nog even afwachten waar. Zoals het er nu naar uit ziet hebben we met een maandje meer informatie.

Paul Beks
Voorzitter Stichting Nationaal Modelvliegkamp
 
ik hoop dat het in ieder geval dichter bij (mijn) huis komt :D

en die beton baan... tjah, dat komt wel hard aan, hea! :p

veel succes met het vinden van een nieuwe locatie, het geld staat al apart :D
 
mm, dat is balen zeg!! , ik hoop dat het niet teveel naar het zuiden is, word een eind rijden vanuit leeuwarden!

Mike
 
hoe zuidelijker, hoe beter :D (maar niet te ver naar beneden, want dan krijgen we wel een héél groot limbo-hok ;)) zo ongeveer binnen 50 km van mij lijkt me wel ideaal ;)
 
Echt jammer dat valkenburg niet doorgaat.
Had me verheugd op die asvalt baan, vooral na de (modder) baan van dit jaar.

Hallo Allen,

Zeker, heel erg jammer en een grote teleurstelling dat we dit jaar niet op Valkenburg terecht kunnen. Maar wat dit jaar niet lukt, lukt een volgend jaar misschien wel ?

En natuurlijk zou het fantastisch zijn geweest om eens op asfalt te kunnen vliegen maar ga er maar van uit dat de alternatieve lokatie(s) die we op het oog hebben, het gemis aan asfalt ruimschoots zal compenseren.
Hoe dan ook, met een herhaling van de ("modder")baan (dat viel dacht ik wel mee....... toch ??) van 2008, hoeven we niet meer mee te rekenen.

John Gardeneers
 
Back
Top