Nationaal Modelvliegkamp 2009

Discussie in 'Algemeen modelvliegen' gestart door cirrus, 14 aug 2008.

  1. fabianvzwol

    fabianvzwol

    Lid geworden:
    26 jun 2006
    Berichten:
    3.451
    Locatie:
    Ulvenhout
    @niek

    dan moet ik de file wel binnenhebben. En uploaden naar jou webserver duurt véél te lang voor dit formaat (5 Gb), voor mij zal dat bijna 20 uur duren ofso..., dit is voor een file van dit formaat ietwat beter(tenzij je razendsnel kunt uploaden naar jou server)
     
  2. laurens

    laurens Forum veteraan

    Lid geworden:
    16 feb 2003
    Berichten:
    6.133
    Locatie:
    Oegstgeest
    Ik zit ook aan de Torrent, maar die is wel traag als stront door een rietje.
     
  3. fabianvzwol

    fabianvzwol

    Lid geworden:
    26 jun 2006
    Berichten:
    3.451
    Locatie:
    Ulvenhout
    zal zometeen mijn upload snelheid omhoog krikken. Ik heb hem nu op 30 kb/s staan, want dan gaat de download sneller:D
     
  4. nando

    nando Forum veteraan

    Lid geworden:
    18 jun 2004
    Berichten:
    5.111
    Locatie:
    apeldoorn
    Ik up nu rond de 50-60kb/s, terwijl alle instellingen me zeggen dat meer mogelijk is... Zou de internet verbinding niet meer doen?
     
  5. Theo Coenen

    Theo Coenen Guest

    klopt, is ontzettend traag. op 11 uur pas 1,26 GB binnen.... downloaden nu met 20 kB/s, uploaden nu met 16,2 kB/s
     
  6. hezik

    hezik Guest

    De meeste consumentenverbindingen zijn asymmetrisch, wat wil zeggen dat je download hoger is dan je upload.

    Toch zou zo'n beetje elke geleverde consumentenverbinding van tegenwoordig vrij eenvoudig boven de 60kb/s moeten kunnen uitkomen.
     
  7. fabianvzwol

    fabianvzwol

    Lid geworden:
    26 jun 2006
    Berichten:
    3.451
    Locatie:
    Ulvenhout
    ik heb hem nu ingesteld op 60, anders kan ik zelf niet behoorlijk internetten(bij volle upload merk ik dat ik aanzijnlijk minder snel kan "surfen". Volgens mij begint het allemaal wel steeds sneller te gaan.
     
  8. Paulraaf

    Paulraaf

    Lid geworden:
    20 aug 2002
    Berichten:
    770
    Locatie:
    Oegstgeest
    Ik heb hem ook aangezet, mn upload is wel vrij treurig met 15 Kb/s. Ik ben overigens die transmission (ubuntu) Nando ;)
     
  9. Robinio

    Robinio

    Lid geworden:
    15 aug 2003
    Berichten:
    973
    Locatie:
    Deventer
    Mijne staat hem ook te uppen. Al wordt er niet veel gevraagd lijkt het.
     
  10. laurens

    laurens Forum veteraan

    Lid geworden:
    16 feb 2003
    Berichten:
    6.133
    Locatie:
    Oegstgeest
    Die van mij download retetraag, maar ik heb geen flauw benul waarom.
     
  11. Robinio

    Robinio

    Lid geworden:
    15 aug 2003
    Berichten:
    973
    Locatie:
    Deventer
    Ik laat hem gewoon aan staan de komende dagen, dus komt wel goed uiteindelijk.
     
  12. fabianvzwol

    fabianvzwol

    Lid geworden:
    26 jun 2006
    Berichten:
    3.451
    Locatie:
    Ulvenhout
    @laurens

    Juiste poorten openstaan. Heb je utorrent? Zo ja, heb je een groen vinkje onderin je scherm?

    Stel je max upload tijdens downloaden in op +-30% van je max upload (in mijn geval rond de 30) dan is je downloadsnelheid een stuk beter.
     
  13. paulix

    paulix

    Lid geworden:
    1 aug 2004
    Berichten:
    179
    Locatie:
    Maarssen
    Ik heb hem op 50 kB up. Meer kan niet, want ik krijg al klachten van andere gebruikers van enkele andere sites op mijn server.
    Voor wie niet kan wachten/downloaden: voor € 7,50 kun je de dubbel DVD bestellen met de bestanden. Overmaken onder naar giro 9589845 tnv Stichting Nationaal Modelvliegkamp met je naam en adres en je krijgt hem thuisgestuurd.

    Paul
     

Deel Deze Pagina