Hallo collega grondpiloten....
Eerst ff voorstellen, mijn naam is Ton de Bruijn,,op het forum als Enterprise. Ik vlieg vanaf 2002 met motorkisten, begonnen bij Cumulus in Winssen en per 1 jan 2009 bij Columbia Boxmeer
Ik zit pas kort op dit forum, maar beter laat dan nooit!!!
Ik ben momenteel bezig met de bouw van een P-51 van Top-Flite, die zit nu in de fase van afwerking op de wielbakken na.
Hij wordt als volgt uitgevoerd.
Met retracts van Robard alleen de hoofdwielen, het staartwiel niet omdat ik de romp al zover af had toen ik erachter kwam dat er nu ook een intrekbaar staartwiel voor deze is. Nu ga ik het niet meer open maken, want ik wil hem vliegklaar hebben op 1 juni onze open-dag in Boxmeer. En met mij tempo wordt dat krap aan.
Motor Saito 125 Golden Knight met een aangepaste uitlaat van Keleo Creations.
Afwerking G4 met glasweefsel (voor mij de 1e keer):|. Het verf gebeuren het liefst spuiten maar daar moet ik voor de deur uit, want in mijn bouwhok is dat niet mogelijk, anders wordt het met een fijne roller.
Als iemand suggesties heeft m.b.t tot het verf gebeuren hoor ik het graag.
Cockpit standaard met piloot.
Kleurenschema moet worden als de P-51 Damn Yankee op Lelystad
Er zitten wat foutjes in maar het is ook mijn
1 TF kit en mijn 3e kist die ik bouw
1e Midstar 40 van Sig en 2e de Puma van Hobbyin.
Momenteel vliegend met een (arf) Pilatus PC-9 van Hype.
Verder heb ik nog liggen een half afgebouwde Wayfarer van Svenson waarvan de vleugels nog gebouwd moeten worden, deze heb ik gekregen van een vliegmaat die overgaat op zeg maar Big scale, en deze niet meer wou afmaken.
Zodra ik uitgevogeld heb hoe ik foto's plaats, zal ik wat detailfoto's maken van mijn project.
O ja de maiden staat voorlopig gepland voor de maand mei en ja ik ga hem ook laten filmen ( Mss zit er nog een prijsje aan bij de leukste thuis) I hope not.
Tot zover mijn carriere.
Gr Ton de Bruijn
Eerst ff voorstellen, mijn naam is Ton de Bruijn,,op het forum als Enterprise. Ik vlieg vanaf 2002 met motorkisten, begonnen bij Cumulus in Winssen en per 1 jan 2009 bij Columbia Boxmeer
Ik zit pas kort op dit forum, maar beter laat dan nooit!!!
Ik ben momenteel bezig met de bouw van een P-51 van Top-Flite, die zit nu in de fase van afwerking op de wielbakken na.
Hij wordt als volgt uitgevoerd.
Met retracts van Robard alleen de hoofdwielen, het staartwiel niet omdat ik de romp al zover af had toen ik erachter kwam dat er nu ook een intrekbaar staartwiel voor deze is. Nu ga ik het niet meer open maken, want ik wil hem vliegklaar hebben op 1 juni onze open-dag in Boxmeer. En met mij tempo wordt dat krap aan.
Motor Saito 125 Golden Knight met een aangepaste uitlaat van Keleo Creations.
Afwerking G4 met glasweefsel (voor mij de 1e keer):|. Het verf gebeuren het liefst spuiten maar daar moet ik voor de deur uit, want in mijn bouwhok is dat niet mogelijk, anders wordt het met een fijne roller.
Als iemand suggesties heeft m.b.t tot het verf gebeuren hoor ik het graag.
Cockpit standaard met piloot.
Kleurenschema moet worden als de P-51 Damn Yankee op Lelystad
Er zitten wat foutjes in maar het is ook mijn

1e Midstar 40 van Sig en 2e de Puma van Hobbyin.
Momenteel vliegend met een (arf) Pilatus PC-9 van Hype.
Verder heb ik nog liggen een half afgebouwde Wayfarer van Svenson waarvan de vleugels nog gebouwd moeten worden, deze heb ik gekregen van een vliegmaat die overgaat op zeg maar Big scale, en deze niet meer wou afmaken.
Zodra ik uitgevogeld heb hoe ik foto's plaats, zal ik wat detailfoto's maken van mijn project.
O ja de maiden staat voorlopig gepland voor de maand mei en ja ik ga hem ook laten filmen ( Mss zit er nog een prijsje aan bij de leukste thuis) I hope not.

Tot zover mijn carriere.
Gr Ton de Bruijn
Laatst bewerkt: