Kangke Laser 2000

  • Topicstarter Topicstarter dean
  • Startdatum Startdatum
net even de motor gestart en toch maar vast er op gemaakt...:D de rubbers zijn toch te soepel!!

Die rubbers zaten veel te dicht bij elkaar .

Als je rubbers plaatst moeten die zo ver mogelijk diagonaal uit elkaar .
Dus hoe groter de romp hoe beter het word .

Mvg Johan
 
het was een beetje krap en ik wil er wel zeker van zijn dat het vast blijft zitten.. als de rubbers scheuren wil ik de gevolgen niet zien..
vandaar ook dat ik maar op zeker speel.
 
EN WEER EEN STUKJE VERDER IN HET PROJECT!!

hier de nippel voor de tank te vullen.. ik denk dat dat wel handig is! (als ik hem lang heel hou.:mrgreen:
1236198158-120.jpg

1236198274-940.jpg
 
Bij Benzine motoren (en andere ook) nooit betanken via de aanzuig lijding .

Altijd een lijding nemen die direkt in de tank gaat . ;)

Naar de carb . mag alleen benzin die door het viltclunk geweest is , die zorgt ook dat er geen lucht bij is .

Mvg Johan
 
Bij Benzine motoren (en andere ook) nooit betanken via de aanzuig lijding .

Altijd een lijding nemen die direkt in de tank gaat . ;)

Naar de carb . mag alleen benzin die door het viltclunk geweest is , die zorgt ook dat er geen lucht bij is .

Mvg Johan


dus wat BMI hier voorschijft klopt helemaal niet?:?
 
Nee .

In de tank moeten 3 aansluitingen zitten .

1 in de deksel die naar de carb. gaat .
2 boven op de tank voor het bevullen .
3 boven op de tank voor de beluchting .

Mvg Johan
 
Nee .

In de tank moeten 3 aansluitingen zitten .

1 in de deksel die naar de carb. gaat .
2 boven op de tank voor het bevullen .
3 boven op de tank voor de beluchting .

Mvg Johan

als ik de vulnippel er in steek dan blokkeerd hij de toegang van de carb. en vult hij de tank.! als ik de vulnippel er weer uit haal is dit gewoon een rechte lijn van tank naar carb.
wat gaat er dan fout? ik heb hem zo vanavond ook gevuld en geen enkel probleem..
MVG erik
 
De viltclunk word dan aan de verkeerde kant als filter gebruikt , zo gauw je dan de motor aanwerpt gaat dan de troep in de carburateur .

Kan je er op wachten dat hij niet meer goed loopt .

Mvg Johan
 
En als de vulnippel een beetje gaat lekken, krijg je valse lucht in je brandstofaanzuiging. Gewoon een aparte leiding nemen.
 
En als de vulnippel een beetje gaat lekken, krijg je valse lucht in je brandstofaanzuiging. Gewoon een aparte leiding nemen.

kan ik deze nippel dan wel gebruiken alleen voor de vulleiding?

of mag misschien wel tussen de ontluchtingsleiding zitten?

als hij er uit moet dan moet ik weer een gat dichtmaken:(
 
Heb even een foto ingescannt .

673849af7be70dbb2.bmp


De vullijding aansluiting kan je daar laten maar zonder die speciale tanknippel .

Gewoon normale tankaansluitingen daar voor nemen .

Als je er niet uit komt moet je maar eens voorbij komen met de kist .
Budel-Oss is ook geen wereld reis . :mrgreen:

Mvg Johan
 
Laatst bewerkt:
Je kunt die nippel in principe gewoon gebruiken, maar mijn ervaring is dat ze binnen 50 vluchten echt gaan lekken (ook die van Dubro). Ik gebruik gewone nippels zoals ze ook in de tank zitten.

Voor de ontluchting kun je het beste een "rondje om de tank" doen ook nog.

extraaaaaa_2_.JPG
 
Je kunt die nippel in principe gewoon gebruiken,


Niet over nagedacht Alexzzz .

Deze nippel heeft 2 aansluitpunten in de romp , bedoelt om ergens tussen geplaatst te worden .

Dus heb je 1 aansluiting over , die afgedicht moet worden , en in de romp is niet aan te raden .

Mvg Johan
 
Heb even een foto ingescannt .

673849af7be70dbb2.bmp


De vullijding aansluiting kan je daar laten maar zonder die speciale tanknippel .

Gewoon normale tankaansluitingen daar voor nemen .

Als je er niet uit komt moet je maar eens voorbij komen met de kist .
Budel-Oss is ook geen wereld reis . :mrgreen:

Mvg Johan

thanks voor je aanbod!! ;)
ik ga er dus maar een vulleiding bij zetten!!!:mrgreen:
en niets meer tussen carb. en tank!!
 
Wbt vulnippel:

kant die normaal naar de carb gaat (volgens dubro) gewoon dichtsolderen. Doe ik ook bij al die dingen. (heb dr zo nog wel een paar 'over' liggen als je wilt)

Zo min mogelijk tussen de tank en de carb is mijn advies. :)

Ook willen die nippels wel eens een beetje gaan lekken: risico is dan valse lucht aanzuigen.

Gaat helemaal goedkomen, zie je zondag!

Grtz,
Hans
 
gisteren even laten lopen! (op foto klikken)

daarna even de rolroeren vast gezet en de stangen bevestigd.

en ja ik had de servo kapjes beter kunnen schroeven en niet met epoxy moeten vastzetten.. (is wat makkelijker als ik er nog ooit bij moet zijn)

 
Back
Top