D
dean
Guest
Ging zeker alle kanten op met stationair?![]()
ja echt lekker liep het niet..

vanavond nog eens proberen!!!:-D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ging zeker alle kanten op met stationair?![]()
net even de motor gestart en toch maar vast er op gemaakt...de rubbers zijn toch te soepel!!
Je hebt met hopelijk niet in de lijding die van de tank naar de carburateur gaat gezet .
Mvg Johan
Bij Benzine motoren (en andere ook) nooit betanken via de aanzuig lijding .
Altijd een lijding nemen die direkt in de tank gaat .
Naar de carb . mag alleen benzin die door het viltclunk geweest is , die zorgt ook dat er geen lucht bij is .
Mvg Johan
Nee .
In de tank moeten 3 aansluitingen zitten .
1 in de deksel die naar de carb. gaat .
2 boven op de tank voor het bevullen .
3 boven op de tank voor de beluchting .
Mvg Johan
En als de vulnippel een beetje gaat lekken, krijg je valse lucht in je brandstofaanzuiging. Gewoon een aparte leiding nemen.
Je kunt die nippel in principe gewoon gebruiken,
Dus heb je 1 aansluiting over , die afgedicht moet worden , en in de romp is niet aan te raden .
Heb even een foto ingescannt .
![]()
De vullijding aansluiting kan je daar laten maar zonder die speciale tanknippel .
Gewoon normale tankaansluitingen daar voor nemen .
Als je er niet uit komt moet je maar eens voorbij komen met de kist .
Budel-Oss is ook geen wereld reis .
Mvg Johan