S
Sandor
Guest
Nieuw model turbine
gemaakt door Kingtech
deze firma komt uit taiwan is betrokken bij de "grote" luchtvaart
maken oa ook apu,s voor grond units , en leveren aan militair materieel.
met deze kennis en de kennis van een europeaan
.
hebben ze een mooie turbine ontwikkeld.
is dezelfde omvang als een P-70, of bijna zo groot als een wren.
zeer lage rpm , vergeleken met andere types.
perfecte beginners turbine
acceleratie idel naar vol aprox 6 seconden
van 85000 (30N) naar vollast 1,4 seconde)
is te vergelijken met een Jetcat SE motor.
kamer voorzien van U sticks :
voordelen laag verbruik , hoog rendement.
kunstof starter behuizing , minder gevoelig voor offset starter bendix.
digitech / Fadec ECU lipo 1600 mah voor meer dan 12 starts
helaas wel gas start ,waarbij het KISS principe behouden blijft..
Turbine wielen worden door middel van rontgen gecontroleerd op haarscheuren.
er is een uitgebreide test volgende maand te vinden in de RCJ international.
over deze turbine , waarbij nogal wat prettige verrasingen naar boven kwamen.
positief bedoel ik dan..
deze turbine kan al vanaf 999,- incl btw verkregen worden.. (zonder ECU en toebehoren voor de zelfsleuteraars)
vanaf einde april leverbaar
Data :
Size: Diameter 95.5 mm(mounting position)
Length 258 mm(including starter)
Weight:1260 g(including starter) + Electronics!! and lipo cell
Maximum speed:145000rpm
Thrust: 8KG (15℃)
Idle:45000rpm
Exhaust temperature:650 ℃ max
Fuel consumption:250 g/min(ave)
Maintenance cycle: 25 hr
foto,s:
gemaakt door Kingtech
deze firma komt uit taiwan is betrokken bij de "grote" luchtvaart
maken oa ook apu,s voor grond units , en leveren aan militair materieel.
met deze kennis en de kennis van een europeaan

hebben ze een mooie turbine ontwikkeld.
is dezelfde omvang als een P-70, of bijna zo groot als een wren.
zeer lage rpm , vergeleken met andere types.
perfecte beginners turbine
acceleratie idel naar vol aprox 6 seconden
van 85000 (30N) naar vollast 1,4 seconde)
is te vergelijken met een Jetcat SE motor.
kamer voorzien van U sticks :
voordelen laag verbruik , hoog rendement.
kunstof starter behuizing , minder gevoelig voor offset starter bendix.
digitech / Fadec ECU lipo 1600 mah voor meer dan 12 starts
helaas wel gas start ,waarbij het KISS principe behouden blijft..
Turbine wielen worden door middel van rontgen gecontroleerd op haarscheuren.
er is een uitgebreide test volgende maand te vinden in de RCJ international.
over deze turbine , waarbij nogal wat prettige verrasingen naar boven kwamen.
positief bedoel ik dan..
deze turbine kan al vanaf 999,- incl btw verkregen worden.. (zonder ECU en toebehoren voor de zelfsleuteraars)
vanaf einde april leverbaar
Data :
Size: Diameter 95.5 mm(mounting position)
Length 258 mm(including starter)
Weight:1260 g(including starter) + Electronics!! and lipo cell
Maximum speed:145000rpm
Thrust: 8KG (15℃)
Idle:45000rpm
Exhaust temperature:650 ℃ max
Fuel consumption:250 g/min(ave)
Maintenance cycle: 25 hr
foto,s:











Laatst bewerkt door een moderator: