H
hezik
Guest

Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wel een leuk model voor erbij, echter het probleem is dat je dan weer een aantal 6s packs nodig hebt.
Ik heb een 2.2 kg wegende Oxalys geprobeerd met een .46 en dat was nog niet half het vermogen wat het ding nodig had om goed te vliegen.
Probeer maar eens een ruime lus voorover te vliegen met zo'n .46 kistje van jou, bij windkracht 3~4 en dan zodanig dat de kwart 'terug naar de top' tegen de wind in is. Wedden dat ze dan niet rondkomen?
Gok dat jij kijkt of het hovert en pullout heeft etc, maar dat is voor F3A niet zo van toepassing![]()
Nou ja, zinloos om er lang discussie over te hebben, maar ik denk dat een 1m58 span dubbeldekker van grofweg 2.2kg vliegklaar, met een .50 niet voldoende gemotoriseerd zou zijn. Zolang het kistje er niet is en het een electrokist is, is die discussie zinloos, ik vroeg mij alleen af waarom Sebart dit soort kistjes .50 noemt, terwijl ze naar mijn mening te groot zijn daarvoor, dat is alles![]()
Ik had het over de Miss Wind, niet over de Angel, maar ook van de Angel betwijfel ik dat .50 voldoende zou zijn.
Maar geen dubbeldekker. En anders vind ik nog wel een andere reden.Ah ja, dat zou wel eens wat weinig kunnen zijn idd.. voor jou is het sowieso niet zo interessant, want je hebt de Angel al, natuurlijk![]()
Tsja.. dat komt door Somenzini he.. als de Wereldkampioen met een dubbeldekker vliegt, dan willen natuurlijk een heleboel andere mensen ook met een dubbeldekker vliegen![]()