1. De as moet soepel kunnen draaien.
Draai je die moer tegen je askoker, dan staat je as vast.
Draai je die moer zover los als nu, dan kan je as naar binnen bij vooruit draaien, sla je achteruit schiet hij terug achteruit.
conclusie, zo dicht mogelijk tegen de askoker, maar wel vrijdraaiend.
2. Hoevaak ga je varen?
Ik denk dat normaalgesproken 1x per jaar de as dr uit wel genoeg is, denk bij je volgende boot wel aan een vulnippeltje.
Dan hoeft de as er alleen uit als je groot onderhoud pleegt en de oude vet wilt verwijderen.
3. De krassen had je niet mogen zien door juist fijner schuurpapier te pakken.
Doordat je zo strak gelakt hebt worden de scheurtjes niet opgevuld, kleine oneffenheden kun je normaal nog wegkrijgen met spuitplamuur.
Maar dan moet je die plamuur wel weer gladschuren.
4. dat zal iemand anders je wel beter kunnen uitleggen, ik ben niet zo van de plamuur.
Je volgende bootje.
De Paula is netjes geworden, dus ik denk dat je de Dusseldorf ook wel goed kan bouwen.
Maar denk goed na over de apparatuur.
Voor de Dusseldorf heb je
2 motoren + 1x servo voor de roeren.
3 bluskanonnen die je bestuurt met in totaal 4 servo's (op/neer en draaien)
Sleephaak kun je losgooien door de servo van de bovenste kanonnen in uiterste stand de haak open te laten trekken.
Een blupomp.
De achterste kraan kan draaibaar gemaakt worden.
Radar draaibaar.
Verlichting, geluidsmodule.
Denk er aan als je dat allemaal wilt dat je een flinke aanslag op je portemonee (zender) doet en ook op je kennis van de elektronica.